جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت اردستان:

مشکل بیمارستان اردستان نداشتن نیروهای متخصص و مدیریت منسجم است

امام جمعه موقت اردستان یادآوری کرد: مشکل بیمارستان اردستان نداشتن نیروهای متخصص و مدیریت منسجم است که بزودی این نقیصه ها برطرف خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اظهار کرد: شهید حججی با توجه به اینکه تقوی الهی را در نظر گرفته بود از سوی خداوند بزرگ نشان داده شد و محبت او در دل مومنان قرار گرفت.

امام جمعه موقت اردستان گفت:  فضای مسمومی که از نظر فرهنگی جامعه بشری را در برگرفته و زندگی می کنیم،  شهید حججی ۲۵ ساله در این فضای مسموم موفق می شود راه بزرگی را به پایان برساند.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فساد از ابتدای زندگی بشری وجود داشته و تا کنون هم ادامه دارد، تصریح کرد: فساد در این زمان بیشتر است و از آگاهی افراد بوده که می توانند به درجه ای بالا همچون شهادت برسند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این موضوع که  گرگهایی درنده همچون شمر سر از تن شهید حججی جدا کردندافزود: در زمان شهادت دیدیم که هم ابهت، مظلومیت و هم مقاومت در چهره او موج می زد و وهمه اینها به دلیل حرکت در راه حسین علیه السلام بوده است.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: شهید حججی حال و هوای خوبی را به جامعه داد که همه برگرفته از اخلاص و تقوی این جوان بوده است و خلقت ما به یمن بزرگوارانی همچون شهید حججی بوده که مباهات خداوند هستند و باید از شهادت و جهاد آنها الگو بگیریم.

طباطبایی نژاد با اشاره به هفته آینده که روز مساجد نام گرفته افزود: مساجد را باید حفظ کرد زیرا پایگاه مهم مردمی بوده و برای کارهای بزرگ از آن استفاده می شود.

وی همچنین یادآوری کرد: مساجد به دست خود مردم اداره می شود و نباید دولتی باشد همانطور که از اول انقلاب تا کنون چنین بوده ولی دولتها در این خصوص تخفیفاتی در خصوص هزینه های دولتی برای آنها در نظر می گیرند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه شاهد افتتاح بخش مغز و اعصاب بیمارستان شهید بهشتی اردستان بوده ایم، تصریح کرد: توسعه بیمارستان اردستان را در بخش درمانگاه تخصص هم شاهد بوده ایم که همه توسط خیران ساخته شده است.

طباطبایی نژاد افزود: قلب تپنده مراکز تخصصی هر شهر نیروهای تخصصی آن است که اردستان از آن برخوردار نیست که پیگیری هایی در این خصوص صورت گرفته است.

وی همچنین یادآوری کرد: مشکل بیمارستان اردستان نداشتن نیروهای متخصص و مدیریت منسجم است که بزودی این نقیصه ها برطرف خواهد شد.

نماینده مردم اردستان تاکید کرد: بیمارستان اردستان در حال حاضر پنج میلیارد تومان بدهی دارد که دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن مربوط به معوقه تامین اجتماعی است.

خطیب نماز جمعه اردستان با اشاره به هفته دولت و گرامی داشتن این روز در خصوص رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور گفت: بالای ۸۰ درصد از وزرای پیشنهادی رأی اعتماد را کسب خواهند کرد.

وی در خصوص انتخاب آیت الله شاهرودی به عنوان رئیس تشخیص مصلحت نظام افزود: انتخاب شاهرودی انتخابی درست بوده و فردی فاضل و مستعد و از افتخارات علما و حوزه علمیه است.

انتهای پیام / کد خبر24163

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار