پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رزمنده و جانباز مدافع حرم:

مدافع حرم شدن به حضور و سلاح در دست گرفتن نیست

رزمنده و جانباز مدافع حرم افزود: مدافع حرم شدن به حضور و سلاح در دست گرفتن نیست بلکه می توانیم با قلم، زبانمان و رفتارمان پشتیبان مدافعان حرم باشیم.

به گزارش صبح اردستان، ابوالقاسم زهیری شامگاه دوشنبه درمراسم گرامیداشت شهید محسن حججی در سالن امامزاده موسی علیه السلام اردستان اظهار کرد: افتخار افرادی که مدافع حرم می شوند همین قدر که همرزم شهدای مدافع حرم هستند کفایت می کند.

رزمنده و جانباز مدافع حرم گفت: برای رسیدن به فیض شهادت باید از خدا بخواهید و اگر دلبسته به زن و فرزند و خانه شدی از شهادت خبری نخواهد بود.

وی افزود: شاهد بودیم افرادی همچون شهید اسحاقیان مرتب در سوریه برای شهادت  گریه  و دعا می کرد که به فیض شهادت برسد و اخلاص و خلوص و معرفت اسحاقیان نمونه بود که به شهادت هم رسید.

زهیری بیان کرد شهید اسحاقیان هر وقت دید در کنار خود فردی از برادران افغانی به شهادت رسید غبطه می خورد و می گفت خجالت می کشم که اگر شهید نشدم چطور لباس پاسداری را مجدد به تن کنم.

رزمنده و جانباز مدافع حرم با بیان اینکه شهید حججی  از شهدای شاخص قرار گرفت، تصریح کرد: برای اینکه شهید حججی عباس وار جانباز شد و زینب وار اسیر و حسین وار لب تشنه سر آن را بریدند  که  این گزینه ها موجب شاخص شدن شهید شد.

وی خاطرنشان کرد: در گوشه و کنار شنیده می شود مدافعان حرم که در سوریه هستند برای چه رفته اند به ما ربطی ندارد، که باید به این دسته از افراد اعلام کرد شما یاد ندارید که نباید گذاشت دشمن در خانه بیاید و دشمن را باید دور از خانه نگه داریم.

زهیری با اشا ره به اینکه بعضی ها متوجه نیستند و قلم می زنند و با حرف زدن خود مدافعان حرم را می آزارند باید گفت روزی جوابگوی خون شهدای مدافع حرم هستید.

رزمنده و جانباز مدافع حرم با این نکته که ما الان در سطح بالاتری قرار گرفته ایم وبا تجربه ای که داریم باید در چند کشور جلوتر با دشمن می جنگیم و دشمن را در کشورهای همسایه زمین گیر می کنیم و بدانید دعوا بر سر ایران است.

وی همچنین تاکید کرد: حضرت زینب و حضرت رقیه ناموس شیعه هستند  و اگرحرمزاده ها «داعشی ها»  دستشان برسد آبرو برای شیعه نمی گذارند و باید برای آبروی شیعه در آنجا بجنگیم.

زهیری تاکید کرد: بعضی ها می گویند شهادت شهید حججی ها نتیجه حمله موشکی سپاه است  و فکر می کنند اگر سپاه حمله نمی کرد سر او را نمی بریدند مگر قبل از این چقدر سر شهدا را بریدند و نمی فهمند و حرف می زنند که باید گفت اگر برای شهدا کاری نمی کنید حداقل آب به آسیاب دشمن نریزید.

رزمنده و جانباز مدافع حرم در خصوص ثمرات حضور در کشورهای ثالث و جنگ با داعش یادآوری کرد: یکی از ثمرات دیگر این کار می تواند  کشور خود را بیمه  کرده  و تجربه خیلی عظیمی برای کشور کسب کنیم که اگر زمانی احتیاج شد نیروها آماده بوده و همه مردم و مسئولان هم پشتیبان باشند.

وی افزود: مدافع حرم شدن به حضور و سلاح در دست گرفتن نیست بلکه می توانیم با قلم و زبانمان و رفتارمان  پشتیبان مدافعان حرم باشیم.

 

انتهای پیام / کد خبر24242

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار