جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردستان:

اردستان وقفی در رابطه با غدیر ندارد/ خیران در این زمینه وارد عمل شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردستان تاکید کرد: تا زنده هستیم به توصیه و روایات های ائمه در خصوص وقف توجه کنیم و اردستان هنوز وقفی در رابطه با غدیر نداریم.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید علی طباطبایی  در مراسم نماز وحدت  به مناسبت دهه ولایت در مسجد علی ابن ابی طالب اظهار کرد: وقتی انسانها از دنیا بروند پرونده ها هم بسته می شود پس تا زنده هستیم برای آخرت مهیا شویم و توشه تهیه کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردستان گفت: باستناد روایتی از حضرت علی  علیه السلام بعضی ها دار فنا را آباد می کنند و اما به فکر دار بقا نیستند.

حجت الاسلام طباطبایی افزود: افرادی دنیای زودگذر را آباد می کنند اما به فکر آخرت و آماده کردن آن نیستند و عمل ها محدود به زنده ماندن است و وقتی از دنیا رفتند پرونده ها هم بسته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردستان با بیان اینکه تا می توانید وقفی داشته باشید، تصریح کرد: تا وقف ها برای شما  صدقه جاریه باشد در غیر اینصورت فرزند صالح است که باید برایتان صدقه جاریه ایجاد کند.

وی تاکید کرد: تا زنده هستیم به توصیه و روایات های ائمه  در خصوص وقف توجه کنیم و در اردستان هنوز وقفی در رابطه با غدیر نداریم.

حجت الاسلام طباطبایی  خاطر نشان کرد: با ابراز تاسف اردستانی که ولایی است هنوز وقفی برای ولایت ندارد و در این خصوص موردی به  ثبت نرسیده است  و در این رابطه می توانند افرادی بصورت مشترک مغازه یا منزلی را  برای اولین بار وقف کنند.

انتهای پیام / کد خبر24532

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار