پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مولف، مدرس دانشگاه علوم پزشکی:

قرآن در تربیت و سبک زندگی جایگاه بالایی دارد

مولف، مدرس دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه گفت: اخلاق رسم و روش تعالی بر زندگی بوده و قرآن در تربیت و سبک زندگی جایگاه بالایی دارد.

به گزارش صبح اردستان، محسن رضوانی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی سبک زندگی بر اساس آموزه های دینی در سالن شهدای اهل قلم و فرهنگ اظهار کرد: اهمیت تربیت و نقش آن در سعادت بشر خیلی مهم بوده است.

مولف، مدرس دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه گفت: اخلاق رسم و روش تعالی بر زندگی بوده و قرآن در تربیت و سبک زندگی جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۳۸ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته اما هنوز ما از نظرقرآن و علوم دینی پیشرفت به خصوصی را نداشته ایم.

رضوانی با بیان اینکه تربیت ها بسیار ضعیف است تاکید کرد: روز قیامت شرمنده شهدا هستیم و آنهایی که جان خود را فدا کردند تا ما در آرامش باشیم لذا باید جواب گوی آنها بوده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مولف، مدرس دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه خاطر نشان کرد: انسانی که تربیت یافته به دنبال دُر و مراورید می رود و انسانی که خواهان حضوری با تربیت در جامعه است خروجی خوب آن در تربیت اثر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: انسانی که به جایگاه های تعالی و ترقی می رسد روز به روز بر علم و دانش او افزوده می شود.

رضوانی یادآوری کرد: باید دانست که علم توهم نیست  ونباید فراموش کنیم که از توهم به عنوان علم استفاده کرد و بدانیم که تربیت بر اساس ظن و گمان از نظر قرآن رده شده است.

انتهای پیام / کد خبر24595

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار