سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت اردستان:

محرم بهترین فرصت آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس و عاشورا است

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: یکی از موهبت های خوب خداوند تقارن هفته دفاع با محرم بود که توانستیم با این ظرفیت بسیجیان را با فرهنگ دفاع مقدس و عاشورا بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش صبح اردستان، سروان محسن قمی در گفت و گویی اظهار کرد: فرهنگی سپاه اردستان اقدام به برگزاری جلساتی با موضوع بصیرت شناسی و شناساندن فرهنگ شهادت کرده است.

مسئول فرهنگی سپاه اردستان گفت: یکی از موهبت های خوب خداوند تقارن هفته دفاع با محرم بود که توانستیم با این ظرفیت بسیجیان را با فرهنگ دفاع مقدس و عاشورا بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: برگزاری دو همایش پیوند آسمانی ویژه زوج های جوان به استعداد ۲۳۰ نفر در اردستان و تعداد ۱۵۰ نفر در شهر زواره از دیگر برنامه های خوب فرهنگی سپاه اردستان بوده است.

سروان قمی با بیان اینکه برنامه های بومی محلی برای کاهش طلاق برگزار شده، تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش، شبکه بهداشت دو مورد جلسه کاهش طلاق برگزار شده  و با برگزاری مسابقات برای زوج های جوان به قید قرعه پنج  نفر کمک هزینه مشهد و سفر کربلا اهداء شده است.

مسئول فرهنگی سپاه اردستان همچنین افزود: فرهنگی سپاه اردستان با همکاری اردویی ناحیه و حوزه مقاومت بسیج شهر زواره در برپایی بازسازی واقعه غدیر همکاری خوبی را به عمل آورده است.

وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی فرهنگی برای پایگاه های مقاومت بسیج و برگزاری صبحگاه مشترک در هفته دفاع، نشست بصیرتی و گردهمایی رزمندگان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بوده است.

سروان قمی با اشاره به اینکه تربیت جوانان و نوجوانان در حلقه‌های صالحین، تربیت قرآنی و اسلامی است افزود: جذب جوانان در حلقه‌های صالحین تاثیر به‌سزایی در ترویج فرهنگ جهادی داشته است.

مسئول فرهنگی سپاه اردستان برنامه ریزی به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بین بسیجیان اردستان را یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فعالیت های این سپاه یاد کرد.

انتهای پیام / کد خبر25230

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار