سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده اردستان در مجلس دهم:

اخلاص و عمل به هنگام شهید حُججی افکار عمومی را متحول کرد

نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی گفت: شهید حججی حجت خدا بر مردم ماست که اخلاص و اقدام و عمل به هنگامش، جامعه و افکار عمومی را متحول کرد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد، در گفت و گویی اظهار کرد: درست در زمانی که اغوای تصاویر شیطانی پرده برجامعه و مردم انداخته، و فضای فرهنگی و اجتماعی آلوده شده، جوانانی همچون شهید حججی رشد کرده اند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حججی حجت خدا بر مردم ماست که اخلاص و به هنگام حرکت کردن او جامعه را متحول کرد.

وی با بیان اینکه جوانانی که پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و حضور حضرت امام خمینی«ره» را درک نکرده و بعد از این دوران متولد شده اند، تصریح کرد: ثمرات و رویش های انقلاب اسلامی بوده  که نسل دوم و سوم انقلاب چنین جوانانی را تربیت کرده است

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید کرد: شهید حججی چنان عمل کرد که هم خودش و هم جامعه را به سمت خدا حرکت داد و افکار عمومی را متحول ساخت.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تصویر اسارت شهید حججی، تصویری بود از قاب عکس عصر عاشورا و نگاه زیبای او یاد علی اکبر(ع) و نحوه شهادتش عاشورا را متجلی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با دبیر شورای عالی امنیت ملی اشاره و افزود: عمر داعش در عراق و سوریه به پایان کارخود رسیده و به زودی نسخه داعش پیچیده خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد همچنین در خصوص مسائل به وجود آمده توسط بارزانی افزود: خوشبختانه کشورهای منطقه و جامعه جهانی با این اقدام تجزیه طلبانه و تشنج زا مخالفت کرده اند.

انتهای پیام / کد خبر25254

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار