جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان:

خدمات بیمه سلامت در ۱۰۳ نقطه استان اصفهان فراهم شده است

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان به موجب تحقق اصل دولت الکترونیک و با عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان خدمات دولت، زمینه ارائه خدمات بیمه ای به مردم در ۱۰۳ نقطه جغرافیایی استان اصفهان را فراهم کرده است.

به گزارش صبح اردستان: حسین بانک در گفت و گویی اظهار کرد: افرادی که دارای دفترچه بیمه سلامت روستایی می باشند، می توانند در بیمارستان های دولتی دانشگاهی از خدمات بستری و بستری موقت در قالب نظام ارجاع با سهم پرداختی پنج درصد و سایر بیمه شدگان با سهم پرداختی معادل ۱۰درصد استفاده کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: به منظور ارائه خدمات سلامت و ارتقاء عدالت در دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی درمانی و بر اساس قرارداد فی مابین اداره کل بیمه سلامت استان و دانشگاه علوم پزشکی، بیمه شدگان روستایی و ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می توانند از خدمات سرپایی و بستری با رعایت سیستم ارجاع و نظام پزشک خانواده بهره مند شوند.

وی افزود: براساس سیاستهای دولت و با اجرای طرح بیمه سلامت همگانی، کلیه افراد فاقد پوشش بیمه ای از خدمات سازمان بیمه سلامت بهره مند شدند که در حال حاضر در کشور بیش از ۱۰ میلیون نفر و سهم استان اصفهان ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده می باشد.

عضو سازمان نظام پزشکی اصفهان در ادامه گفت: درحال حاضر هزینه های درمانی بیمه شدگان این استان در هر ماه حدود ۶۰ میلیارد تومان می باشد .

بانک با بیان اینکه اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان به موجب تحقق اصل دولت الکترونیک تلاش می کند، تصریح کرد:  با عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان خدمات دولت، زمینه ارائه خدمات بیمه ای به مردم  در ۱۰۳ نقطه جغرافیایی استان اصفهان را فراهم کرده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در خصوص استفاده اتباع خارجی از دفاتر بیمه سلامت افزود: اتباع خارجی دارای کارت اقامت معتبر، بر اساس قرارداد بین سازمان بیمه سلامت و وزارت کشور و کمیساریایی عالی پناهندگان از ابتدای سال جاری زیر پوشش قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: اتباع خارجی برای دریافت خدمات بستری، بستری موقت و سرپایی می توانند فقط به بیمارستانهای دولتی دانشگاهی مراجعه و از خدمات مذکور بهره مند شوند.

بانک خاطرنشان کرد: دریافت دارو در صورتی که ویزیت در بیمارستان های دولتی دانشگاهی صورت گیرد، می توانند نسخ دارویی خود را از داروخانه های بخش خصوصی نیز دریافت کنند.

انتهای پیام / کد خبر25264

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار