سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

شیطان پرستان سعی در بر هم زدن فضای معنوی کشور را دارند

امام جمعه اردستان گفت: با اشاره به تحرکاتی در تهران توسط عده ای تحریک شده از آنطرف آب افرادی در قالب شیطان پرست سعی در بر هم زدن فضاهای معنوی کشور را داشته اند که با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار کرد: دشمن سعی کرد تا حادثه کربلا را یک شورش خوارج معرفی کند اما زینب کبری(س) با بازگو کردن خیانت یزیدیان نهضت حسینی را زنده کرد.

امام جمعه اردستان گفت: هفته اولیا و مربیان بهترین فرصتی است تا والدین بدانند که در تحصیل فرزندان خویش شریک هستند.

وی افزود:  خانه مکمل مدرسه و اولیاء یاور مربیان و معلمان هستند، لذا در هفته اولیا و مربیان وظیفه هر کدام بهتر برجسته و معرفی خواهد شد.

حجت الاسلام دهشیری با توجه به هفته جهانی بهداشت روانی که از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه نامگذاری شده افزود: بخشی از بیماری روانی که جامعه با آن در گیر هستند فاصله گرفتن از معنویات است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه هفته تربیت بدنی هم در هفته بهداشت روانی قرار گرفته، تصریح کرد: این هفته می تواند مکملی برای بهداشت روانی بوده و مسئولان بیشتر از آنچه که  تا کنون انجام داده اند برای جوانان سرمایه گذاری کنند.

خطیب جمعه اردستان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا بنا به گفته تمام جامعه شناسان و سیاسیون دنیا اهل اداره کردن کشورش نبوده و به امور سیاسی وارد نیست.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که برجام  بدترین پیمانی است که تا کنون بسته شده و آن را به آمریکا تحمیل کرده اند که آن را قبول ندارد.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا اعلام کرد: سپاه پاسداران را یک گروه تروریستی خوانده اند تا بتواند سپاه را بزنند و تحریمهای بیشتری را به کشور ایران تحمیل کند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: رئوسای سه قوه، سیاسیون و نظامیان کشور اعلام کردند سپاه جزء موثرترین و قدرتمند ترین نیروهایی بوده که در حفظ کشور، اسلام و انقلاب کوشا بوده  و نمی گذارند موورد بی مهری دشمن و غرب قرار گیرد.

وی با اشاره به تحرکاتی در تهران توسط عده ای تحریک شده از آنطرف آب اعلام کرد: افرادی در قالب شیطان پرست سعی در بر هم زدن فضاهای معنوی کشور را داشته اند که با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به انتخاب شهردار جدید اردستان اعلام کرد: اردستان با بیش از ۸۰ سال سابقه شهرداری افراد زیادی را به عنوان شهردار به خود دیده است، لذا شهردار جدید با همت شورای اسلامی شهر کارهای جدیدی را طراحی و با الویت بندی خدماتی را که در شأن مردم است انجام دهند.

انتهای پیام / کد خبر25542

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار