سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره دامپزشکی اردستان خبر داد:

کشف و ضبط ۱۲۶کیلوگرم داروی دامی در اردستان

رئیس اداره دامپزشکی اردستان گفت: کارشناسان واحد تشخیص و درمان این شبکه در بازدیدهای مستمر از داروخانه های دامپزشکی مقدار۱۲۶کیلوگرم دارو و مواد بیولوژیک را به قیمت تقریبی ۴۵ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

به گزارش صبح اردستان،  رئیس اداره دامپزشکی اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: مقداری دارو و مواد بیولوژیک، خوراک و مکمل دام، طیور و آبزیان غیر قابل مصرف دامی‌ کشف شد.

میثم استکی گفت: کارشناسان واحد تشخیص و درمان این شبکه در بازدیدهای مستمر از داروخانه های دامپزشکی مقدار۱۲۶کیلوگرم دارو و مواد بیولوژیک را به قیمت تقریبی ۴۵ میلیون ریال کشف و ضبط  کردند.

وی افزود: همچنین در بازرسی از کارخانجات مکمل و خوراک دام، طیور و آبزیان مقدار ۱۶ تن محصول به دلیل عدم هویت و تاریخ مصرف و انقضای مشخص، ضبط شد که ارزش آن بالغ بر  ۸۹۲ میلیون ریال بوده است.

استکی خاطرنشان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی دامپزشکی در امر بازرسی و نظارت و ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه، بازرسان این شبکه بطور مداوم از مراکز درمانی و داروخانه های دامپزشکی و کارخانجات تولید خوراک دام،طیور وآبزیان سطح شهرستان بازدید کرده  و در صورت مشاهده تخلفات  فنی و بهداشتی، مدیران واحدهای متخلف جهت گذراندن مراحل قانونی، به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

رئیس اداره دامپزشکی اردستان از عموم شهروندان به خصوص دامداران و مرغداران در خواست کرد علاوه بر خرید از مراکز مجاز عرضه، از فرآورده های دارای هویت مشخص استفاده کرده  و در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا مغایرت، مسئولان و کارشناسان شبکه دامپزشکی را مطلع کنند.

انتهای پیام / کد خبر25720

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار