جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره مخابرات اردستان:

بهره برداری از سه سایت تلفن همراه در اردستان با اعتبار۲۰میلیارد ریالی

رئیس مخابرات اردستان گفت: یکی از این سایتها بصورت نمادین در محل نیروگاه سیکل ترکیبی زواره افتتاح شد و دو مورد دیگر هم در سه راهی روستای فران و روستای آستانه افتتاح شده است.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان عصر امروز  در مراسم افتتاحیه سایت همراه اول سیکل ترکیبی زواره اظهار کرد: سه سایت تلفن همراه  با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

حمید رضا ترکیان گفت: یکی از این سایتها بصورت نمادین در محل نیروگاه سیکل ترکیبی زواره افتتاح شد و دو مورد دیگر هم در سه راهی روستای فران و روستای آستانه افتتاح شده است.

وی افزود: با راه اندازی این سه سایت موضوع پوشش تلفن همراه  منطقه همبرات، جاده زواره به شهراب، روستاهای حاشیه کویر، روستای دولت آباد و مزدآباد برطرف خواهد شد.

ترکیان با بیان اینکه سایت سیکل ترکیبی زواره برای راه اندازی مشکلاتی دارد، تصریح کرد: با پیگیری هایی که انجام شده و موضوع بهینه سازی، مشکل آن به زودی برطرف خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان تصریح کرد: یک سایت تلفن روستایی در روستای آستانه آماده بهره برداری است که در صورت راه اندازی برق سه فاز آن به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین افزود: همزمان با افتتاح سه طرح سایت همراه اول،  با افتتاح یک طرح« ftth » بخشی از اردستان به فیبر نوری متصل خواهد شد.

ترکیان با اشاره به کلنگ زنی این طرح در سال گذشته و بهره برداری آن در تابستان امسال، از ابتدای فصل پاییز از آن رونمایی خواهد شد که مزایای آن استفاده از فیبر نوری در منازل خواهد بود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان تاکید کرد: تکنولوژی که مخابرات اردستان ارائه می کند برابری دارد با کشورهای اروپایی و توسعه یافته همچون کره جنوبی که سردمدار اینترنت پرسرعت هستند.

وی خاطرنشان کرد با افتتاح طرح«ftth» متقاضیان در شهرکهای آزادگان، طباطبایی نژاد و حد فاصل  مرکز فنی حرفه ای اردستان تا میدان فاطمیه در پوشش فیبر نوری قرار گیرد.

ترکیان استان اصفهان را پیش قدم در موضوع اینترنت پرسرعت دانست که اردستان هم جزء چند شهر اولیه استان در این زمینه محسوب می شود.

انتهای پیام / کد خبر26017

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار