جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران بلندتر از قبل سر داده می شود

امام جمعه اردستان گفت: ملت ما هر روز نسبت به قبل در برابر تجاوزهای آمریکا محکمتر شده و شعار مرگ بر آمریکا را محکمتر بیان خواهند کرد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع اظهار کرد: حرکت اربعین حسینی مورد تحسین همگان بوده حتی دشمنان که خود را به بیخیالی زده، اما به اصل آن واقف هستند.

وی افزود: امام حسین (ع) خون خود را نثار کرد که مردم را از ذلالت و گمراهی نجات داده و از جهالت برهاند و اربعین امام حسین(ع) نیز دشمن کوب و دوست نواز است.

امام جمعه اردستان گفت: رسالت اربعین این است که مردم را از ظلمات مادی دنیوی رها کرده و این حیرانی و سرگردانی را از بشریت بگیرد و آرامش در پرتو دین را به مردم عطا کند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه با راهپیمایی اربعین حسینی شاهد مجد و عظمت قرآن در سرتاسر جهان هستیم، تصریح کرد: پرچم دار اربعین حسینی جمهوری اسلامی است که نیرنگ رنگارنگ دشمنان را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به این نکته که دشمن هر از گاهی فکر توطئه ای به سر او زده می شود افزود: عظمت هایی همچون اربعین حسینی را که می بیند نمی تواند آن را تحمل کند و می خواهد نقشه شوم خود را عملی کند.

وی تاکید کرد: دخالت عربستان در استعفای نخست وزیر لبنان بسیار محرز بوده و وقتی دخالت های حزب الله و ایران در منطقه را بهانه می کند و آن را ملاک می داند مشخص بوده که این یک نقشه شوم دشمن است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: قدرتی که دشمنان از ایران سراغ دارند مشخص است که باید ایران را در پرتاب موشک توسط یمن به عربستان دخیل بدانند و آنها معتقد هستند ایران نباید سلاح دفاعی داشته باشد.

حجت الاسلام دهشیری همچنین تصریح کرد: ملت ما هر روز نسبت به قبل در برابر تجاوزهای آمریکا محکمتر شده و شعار مرگ بر آمریکا را محکمتر بیان خواهند کرد.

وی شهادت مرزبانان جمهوری اسلامی را توطئه غرب و با راهنمایی عربستان و تزریق کمک مالی توسط رژیم آل سعود دانست و افزود: همه این اقدامها روزی پاسخ گفته خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر26245

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار