پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:

صدور انقلاب صدور مبانی اسلام و قرآن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: رسانه های عربستان سعودی ایران را عامل ایجاد تفرقه میان اعراب معرفی می کنند و سعی دارند جلوی صدور انقلاب را بگیرند و این در حالیست که صدور انقلاب صدور مبانی اسلام و قرآن است و عربستان مدعی مسلمانی است.

به گزارش صبح اردستان، آیت اله سید یوسف طباطبائی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم شهادت امام رضا(ع) در امامزاده یحیی(ع) زواره اظهار کرد: صدور انقلاب به این معناست که همه مسلمانان به فرمان قرآن با یکدیگر متحد باشند و زیر سلطه کفار نروند و با یهود و نصاری دست دوستی ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی ادامه دارد، لذا علاقه به اهل بیت (ع) موجب تحمل سختی ها می شود.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: مودت و محبت به اهل بیت باید همراه با عمل و دوستی با اهل بیت یعنی انتخاب راه آنها و حرکت در این مسیر باشد.

آیت اله سید یوسف طباطبائی نژاد خاطرنشان کرد: الان زمانی است که باید بچگی، خودبینی و خود نمایی ها را کنار گذاشت و برای صدور انقلاب همتی مضاعف کنیم و دست از خط و جناح بازی برداریم واگر الان به پختگی و کمال خود نرسیم ضربه هایی که در آینده وارد می شود، جبران ناپذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: رسانه های عربستان سعودی ایران را عامل ایجاد تفرقه میان اعراب معرفی می کنند و سعی دارند جلوی صدور انقلاب را بگیرند و این در حالیست که صدور انقلاب صدور مبانی اسلام و قرآن است و عربستان مدعی مسلمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: خداوند ولایت را بر رسول اکرم(ص) و حضرت علی(ع) داده و برما واجب است تا از این بزرگوران اطلاعت کنیم.

طباطبائی نژاد در ادامه با بیان اینکه اطاعت موجب نزدیکی به خداوند می شود افزود: هرکس مطیع خدا باشد برای او مفید است.

انتهای پیام / کد خبر26437

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار