پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان:

شستشوی۴۲کیلومترازشبکه های فاضلاب اردستان انجام شد

مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان گفت: با اجرای عملیات شستشوی شبکه فاضلاب اردستان ۴۲کیلومتر از شبکه های اصلی و فرعی و یک هزار و۱۰۰ حوضچه با استفاده از ماشین های مخصوص «واترجت» در مدت ۱۰ روز شستشو می شوند.

به گزارش صبح اردستان، سید عباس شریعتمدار در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: عملیات شستشوی شبکه فاضلاب شهر اردستان به طول ۴۲ کیلومتر انجام شده است.

وی افزود: شرکت آبفای اردستان با توجه به دستورالعمل های بهره برداری از شبکه فاضلاب همه ساله اقدام به حداقل یک بار شستشوی شبکه فاضلاب شهر می کند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان اردستان گفت: این عملیات با هدف رفع گرفتگی شبکه های اصلی، خارج نمودن لجن و ضایعات از داخل حوضچه ها و شبکه، جلوگیری از ایجاد بوی نامطلوب و نفوذ ریشه درختان و مواد زائد و همچنین حفظ محیط زیست و جلوگیری از گرفتگی انشعابهای مشترکان انجام می شود.

وی تاکید کرد: با اجرای این عملیات۴۲کیلومتر از شبکه های اصلی و فرعی و یک هزار و۱۰۰ حوضچه با استفاده از ماشین های مخصوص «واترجت» در مدت ۱۰ روز شستشو می شوند.

شریعتمدار هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۲۰۰میلیون ریال اعلام کرد که از محل منابع داخلی تامین شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری اردستان به وجود یک هزار و ۹۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در شهر اردستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۴۵ درصد جمعیت شهری اردستان تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند.

شریعتمدار تصریح کرد: به منظور اجرای ادامه شبکه فاضلاب شهر اردستان به طول ۷۰کیلومتر اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال مورد نیاز است.

انتهای پیام / کد خبر26483

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار