جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون فرمانداراردستان:

اتاق «پیش سرد» نیاز کشتارگاه دام اردستان است

معاون فرماندار اردستان گفت: به موجب رعایت اصول بهداشتی اتاق پیش سرد نیاز کشتارگاه اردستان و زواره بوده و با اختصاص یک میلیارد ریالی که در نظر گرفته شده به زودی ساخته خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، محمد تقی کیانی پیش از ظهر امروز درجلسه کارگروه سلامت و امنیت غذائی اظهار کرد: شهرستان اردستان تنها یک کشتارگاه مشترک دام دارد که آن هم مشکلات زیادی دارد.

وی افزود: به موجب رعایت اصول بهداشتی اتاق پیش سرد نیاز کشتارگاه اردستان و زواره بوده و با اختصاص یک میلیارد ریالی که در نظر گرفته شده به زودی ساخته خواهد شد.

معاون فرماندار اردستان گفت: تهیه دستگاه شوکر، بازسازی محوطه و مجموعه کشتارگاه نیازمند اعتباری بالغ بردو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است که با توجه به اینکه کشتارگاه در اختیار شهرداری های اردستان و زواره قرار دارد باید با برنامه ریزی مناسب در چند مرحله مشکلات آن رفع شود.

کیانی همچنین اعلام کرد: با در نظر گرفتن ۴۰هکتاز زمین برای احداث مجتمع دامداری های شهرستان در این زمینه ۸۵نفر متقاضی وجود دارد که در مرحله استعلام و گرفتن مجوزهای لازم است.

وی تاکید کرد: بعد از گذشت چهارسال هنوز برای استعلام آب این مجموعه جوابی دریافت نشده و این خود موجب باطل شدن الباقی استعلامها شده که موجب کندی کار می شود. لذا می طلبد دستگاه های متولی در این زمینه سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

معاون فرماندار اردستان در ادامه خواستار تشکیل کمتیه ورزش و سلامت در ادارات اردستان شد و افزود: با توچه به وجود فضاهای ورزشی مناسب در صورت استقبال کارکنان ادارات شهرستان سانس ورزش در نظر گرفته خواهد شد.

کیانی خاطرنشان کرد: انجام معاینات کارکنان ادارت وبخصوص پرسنل شهرداری را بواسطه ارتباط با محیط بیرون لازم دانست و افزود: در این زمینه در صورت مشخص کردن زمان مناسب شبکه بهداشت آمادگی انجام تست کارکنان ادارات را دارد.

انتهای پیام / کد خبر26502

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار