جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره مخابرات اردستان خبر داد:

آغاز اجرای چهارمین سایت ۴G همراه اول در دشت فرهنگ زواره

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: با تغییرات در زیر ساخت های مخابراتی مرکز زواره‌ بستر لازم برای ورود نسل سوم و چهارم شبکه همراه در شهر زواره فراهم شد و اجرای چهارمین سایت ۴Gدر دشت فرهنگ زواره به اجرا درآمد.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا ترکیان در گفت و گویی اظهار کرد: با ورود شبکه ۳G و پس از آن ورود نسل ۴G همراه اول به شهر زواره، سرعت اینترنت همراه به طور چشمگیری افزایش یافته است.

وی افزود: در سال ۹۴ با تغییرات در زیر ساخت های مخابراتی مرکز زواره‌ بستر لازم برای ورود نسل سوم و چهارم شبکه همراه در شهر زواره فراهم شد و اجرای چهارمین سایت ۴Gدر دشت فرهنگ زواره به اجرا درآمد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: با پیگیری و تلاش همکاران در شهرستان و استان در شهریور ۹۴ شبکه ۳G همراه اول به عنوان اولین اپراتوری که شبکه ۳G را در شهر زواره راه اندازی کرد وارد شهر زواره شد.

ترکیان با بیان اینکه در سال جاری با پیگیری های صورت گرفته به منظور بهبود پوشش و بالا بردن کیفیت اینترنت همراه در شهر زواره اقدامهایی صورت گرفته، تصریح کرد: اعتبارات لازم برای افزایش دو برابری سایت های تلفن همراه اول در شهر زواره تخصیص پیدا کرد.

وی تاکید کرد: با تصویب طرح مذکور بلافاصله اجرای آن در دستور کار قرار داده شد و با تمام مشکلات و وجود موانع در اجرای طرح این طرح تنها در شش ماه به اجرا رسید.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: برای تسریع هر چه بهتر این طرح و تسهیل آن شورا و شهرداری زواره همکاری لازم را در این زمینه انجام داده اند.

انتهای پیام / کد خبر26886

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار