جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان:

زیر ساختهای ورزش قهرمانی در اردستان وجود ندارد

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: بستر ورزش حرفه ای در اردستان وجود نداشته و بستر ورزش قهرمانی نیز با توجه به زیر ساختهای ناقصی که وجود داشته در سطح پایین قرار دارد.

به گزارش صبح اردستان، عباس روحانی در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: چهارمرحله ورزش شامل همگانی،پرورشی، قهرمانی و حرفه ای است که با توجه به اینکه پایه ورزش با همگانی شروع می شود و از طرف دیگر در حوزه ورزش پرورشی و استعدادیابی فعالیتی صورت نپذیرفته، به همین خاطر زیرساخت ورزش قهرمانی فراهم نیست.

وی افزود: بستر ورزش حرفه ای در اردستان وجود نداشته و بستر ورزش قهرمانی نیز با توجه به زیر ساختهای ناقصی که وجود داشته در سطح پایین قرار دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: هر چند زیر ساختها برای ورزش قهرمانی در اردستان وجود ندارد اما در حال حاضر ۱۶ سالن ورزشی فعال در اردستان وجود دارد که سرانه ورزشی اردستان را با سه متر و دو دهم بالاتر از سرانه ورزشی استان و حتی کشور قرار داده است.

روحانی با بیان اینکه در حال حاضر۳۳هیئت ورزشی اسمی وجود دارد، تصریح کرد: ورزشهایی که فعالیتشان مشهود است هیئتهای پهلوانی و زورخانه ای، اسکیت، شنا، تکواندو، کشتی، والیبال و بویژه والیبال بانوان هستند و مابقی رشته ها همچون تنیس روی میز، بسکتبال، شطرنج، بدمینتون ا زفعالیت نسبی برخوردار هستند و رشته فوتسال جزء رشته های فعال است.

وی همچنین در خصوص طرحهایی که در دست ساخت و تعمیرات بوده اشاره کرد و افزود: زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان، استخر شنای زواره، زمین چمن مهاباد، سالن ورزشی نیسیان، ساختمان ورزش زورخانه اردستان هستند که در صورت محقق شدن بودجه به سرانجام خواهد رسید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان تصریح کرد: طرح زمین چمن اردستان برای محقق شدن به عدد و ارقام بالایی نیاز دارد که با پیگیری های صورت گرفته زه کشی آن مقداری کار شده و جدول کاری و تکمیل زه کشی آن باقی مانده که در صورت تکمیل چمن آن کشت خواهد شد.

روحانی خاطرنشان کرد: بودجه ها بخشی از آن تملک دارایی، استانی و ملی بوده که برای محقق شدن آن نیازمند زمان هستیم که همین موضوع کار را با کندی مواجه کرده است.

وی گفت: برای کلیه هیئتهای ورزشی و به روز شدن مربیانشان جلسات متعددی انجام شده و در خصوص رئیس هیئت فوتبال اردستان هم تعداد رزومه کاری واصل شده که در اسرع وقت معرفی شده و همه ارگانها و باشگاهها با آن تعامل خوبی را برقرار کنند تا فوتبال اردستان به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام / کد خبر26890

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار