جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان:

یک کشته در تصادف محور ترانزیت بادرود به اردستان

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: براثر وقوع یک فقره تصادف در محور ترانزیت بادرود به اردستان یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ رحمت الله مهرانفر در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: براثر وقوع یک فقره تصادف در محور ترانزیت بادرود به اردستان  یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی افزود: یک فقره واژگونی فوتی راس ساعت ۱۱ و ۴۱ دقیقه امروز در محور ترانزیت بادرود به اردستان در نزدیکی شهر مهاباد بود که ماموران کلانتری مهاباد و پلیس راه سریع  به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: برابر اعلام ماموران حاضر در صحنه مورد وازگونی مربوط به یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ با سه نفر سرنشین بوده است.

مهرانفر با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحات وارده دردم فوت شده، تصریح کرد: جسد وی به سردخانه منتقل و راننده و سرنشین دیگر نیز بدلیل جراحات وارده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان منتقل و خودرو نیز در پارکینگ متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: علت وقوع حادثه برابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه می باشد.

انتهای پیام / کد خبر27005

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار