شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

طرح معنوی «پیوند مدرسه با مسجد»در اردستان عملیاتی خواهد شد

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: طرح پیوند مدرسه با مسجد در کل شهرستان اردستان با همکاری اداره ارشاد،دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش عملیاتی خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح معنوی پیوند مدرسه با مسجد در محل مسجدالنبی اردستان اظهار کرد: طرح پیوند مدرسه با مسجد به منظور تقویت نقش معلمان در جامعه  و جذب ماندگاری نوجوانان در مساجد و اهمیت به نماز جماعت و اول وقت، شرکت در فعالیتهای فرهنگی مساجد در سطح شهرستان اردستان اجرایی می شود.

وی افزود: این طرح که با همکاری اداره ارشاد،دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش در کل شهرستان عملیاتی خواهد شد در مرحله اول بیش از یکهزار دانش آموز و ۳۰۰ معلم و فرهنگی  را در بر خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: نقش تربیتی معلمان در این طرح با توجه به حضور در مدارس می تواند مشوق خوبی برای دانش آموزان به منظور شرکت در مساجد شود.

شفیعی با بیان اینکه مسجد و مدرسه دو نهاد تأثیر گذار و دو محل و نهاد تربیتی و انسان ساز در کنار همدیگر می توانند فعالیت کنند، تصریح کرد: اجرای این طرح می تواند حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مساجد را بیشتر جلوه دهد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان با توجه به آینده سازان میهن اسلامی می توانند از همین مساجد بیمه شده و نقش تربیتی و تأثیر گذار خود را ایفا کنند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: طرح معنوی پیوند مدرسه با مسجد که با حضور امام جمعه و فرماندار اردستان در تمام مساجدی که نماز جماعت برگزار می شود که در مرحله اول تعداد ۳۵ مسجد پیش بینی شده است.

شفیعی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح پیوند مدرسه با مسجد شاهد برگزاری نماز پرشور جماعت در تمام مساجد باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم به کلیه دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان یک عدد سیم کارت تلفن، یک جلد کتاب و لوح تقدیر  به آنها تقدیم می شود.

انتهای پیام / کد خبر27115

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار