سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

فشارهای اقتصادی بر مردم فشار آورده است/ مجلس با کل بودجه پیشنهادی دولت موافقت نخواهدکرد

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه آنچه که دولت پیشنهاد کرده مجلس موافقت نخواهد کرد، زیرا فشارهای اقتصادی برای مردم التهاب ایجاد می کند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: نمایندگان مجلس برای اعلام قدس به عنوان پایتختی فلسطین طرحی را مطرح  کردند که  برای فوریت اولیه آن ۱۸ نفر نظر منفی داشتند اما بعد از تایید فوریت، همه برای نهایی شدن آن رأی دادند.

وی افزود: بحث فوریت طرح موردی است که در آیین نامه مجلس آمده  و عده ای مخالفت کردند، لذا همه یک پارچه که حدود ۲۰۰نفر بودند رأی مثبت دادند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال کار و تولید اشتغال اعلام کرده و از سال۸۸ تا کنون تحریمهایی که در واقع فلج کننده بوده آثار خود را گذاشته است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه  بانکها انقباظی  عمل می کنند و وام نمی دهند و مدیریت خود را به صورتی انجام می دهند که انقباضی باشد و این شکل مدیریت مردم را موردفشار قرار می دهد، تصریح کرد: دولت هم با توجه به اینکه در فشار خواهد بود مجبور است طرحهایی بیاورد و مردم را سهیم کند.

وی تاکید کرد: دولت طرحهایی همچون گران کردن حاملهای انرژی و گران کردن سفرهای خارج از کشور و از این دست فشار را بر مردم بیشتر می کند و مجلس هم باید آن را کنترل  کرده  و به همه طرحها یی که دولت پیشنهاد داده موافقت نخواهد کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با همه آنچه که دولت پیشنهاد کرده مجلس موافقت نخواهد کرد، زیرا فشارهای اقتصادی برای مردم التهاب ایجاد می کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد:  دغدغه مردم  معیشت آنها بوده و بویژه موسساتی که به بانک مرکزی بر می گردد و موسساتی را تایید کرده اند و متولی آن است و مردم هم اعتماد کردند و کسی در حال حاضر با آنها برخورد نمی کند.

وی همچنین  یادآوری کرد: یک سری رسانه هایی که سرورشان خارج از کشور است کمک می کنند تا التهاب زیاد شود و مقام معظم رهبری با درایتی که دارند نمی گذارد اتفاقی بیافتتد و امیدواریم گردنه ای که مقام معظم رهبری گفته اند از آن عبور خواهیم کرد.

نماینده مردم اردستان همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت:  منظورمقام معظم رهبری به کسانی بود که یک دهه همه امکانات کشور در دستشان بوده و قیافه مدعیان و اپوزیسیون را به خود گرفته و به گفته مقام معظم رهبری این افراد باید پاسخگو باشند و نه طلبکار مردم باشند.

انتهای پیام / کد خبر27242

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار