پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان:

پلمب ۲۰مورد واحد عرضه قلیان در اردستان

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: قلیان به عنوان قاتل خاموشی که در این سال ها در بین جوانان به یک تفریح تبدیل شده از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۰ واحد عرضه قلیان در اردستان بسته شده است.

به گزارش صبح اردستان، سید ابوالفضل میر ابوطالبی در گفت و گو با صبح اردستان، اظهار کرد: عرضه و مصرف قلیان در اماکن عمومی و سفره خانه ها در اردستان ممنوع بوده  و در حال حاضر تمام سفره خانه های عرضه قلیان در شهرستان با همکاری دادستان شهرستان و پلیس اماکن تعطیل شده است.

وی افزود: قلیان به عنوان قاتل خاموشی که در این سال ها در بین جوانان به یک تفریح تبدیل شده  از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۰ واحد عرضه قلیان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس اماکن و با دستور قضایی پلمب و یا بسته شده است.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: طبق قانون اماکن عمومی از جمله چایخانه ها اجازه عرضه دخانیات را نداشته و عرضه مواد دخانی از جمله قلیان در این اماکن نیز ممنوع است.

میر ابوطالبی با بیان اینکه آخرین مرکز قلیان در اردستان بسته شد، تصریح کرد: با بسته شدن این مرکز فعالیت کلیه مراکز مصرف قلیان در اردستان تعطیل شده است.

وی تاکید کرد: واحدهای صنفی چایخانه دار، قهوه خانه ها و رستوران ها فقط اجازه ارائه سرویس های مربوطه را داشته و هیچ گونه مجوز ارائه قلیان به آنها داده نشده و در صورت ارائه عرضه مواد دخانی خلاف قانون بوده و چنانچه واحد صنفی اقدام به ارائه قلیان کند برابر قانون برخورد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می شود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: بازرسان بهداشت محیط از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۶۰ ماموریت بازرسی انجام داده که هیچ موردی مبنی بر فعالیت چایخانه‌های بدون جواز وجود نداشته است.

انتهای پیام / کد خبر27451

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار