جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مردم است

مدیر آموزش و پرورش اردستان، گفت: شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مردم بویژه خانواده ها و مسئولان در تحقق اهداف نهاد مقدس تعلیم و تربیت است.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: همه کسانی که به نوعی برای نهاد مقدس تعلیم و تربیت دلسوزانه و مشوقانه تلاش می کنند همچون آموزگاران، مدیران و معاونین از اثر گذاران تعلیم و تربیت هستند.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مردم بویژه خانواده ها و مسئولان در تحقق اهداف نهاد مقدس تعلیم و تربیت است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت:  شورای آموزش و پرورش در مقام یک پارلمان منطقه ای درنهاد و دل آموزش و پرورش  طراحی و تدوین شده است.

شفیعی با بیان اینکه  خط دهی، برنامه ریزی، قانون گذاری و نظارت بر عملکرد آموزش و پرورش به نوعی  بر دوش شورای آموزش و پرورش است، تصریح کرد: مصوبات این شورا در جاهایی که خلا قانونی وجود داشته باشد لازم الاجرا خواهد بود.

وی تاکید کرد: شورای آموزش و پرورش می تواند در هر کجا آموزش و پرورش مشکل قانونی داشته باشد راهگشا بوده و راه را هموار کند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: همه استعدادها، ظرفیت ها و امکانات نهادهای دولتی، غیر دولتی و مشارکت مردمی طبق قانون شورای آموزش و پرورش به نوعی باید در خدمت تعلیم و تربیت باشد.

شفیعی یادآوری کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، اصحاب فکر و اندیشه، فرزانگان و فرهیختگان باید بنشینند و برای آموزش و پرورش تصمیم بگیرند و کار کنند.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که هر چقدر در خصوص تعلیم و تربیت هزینه شود اصراف نبوده و بلکه سرمایه گذاری خواهد بود که در اینده نتیجه آن را به طور وضوح خواهیم دید.

مدیر آموزش و پرورش اردستان یکی از هجمه ها و مطالبات مردمی که آموزش و پرورش را مخاطب قرار داده اند، موضوع آموزش کنکور بوده است.

شفیعی از همه دست اندرکاران و اعضای شورای آموزش و پرورش خواست تا نسبت به ایده های خود در خصوص آموزش دانش آموزان برای کنکور۹۷ این اداره را یاری کنند.

انتهای پیام / کد خبر27541

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار