پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره میراث فرهنگی اردستان:

شهرستان اردستان مقصد ناشناخته برای صنعت گردشگری

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: برای اولین بار شهرستان اردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران سالن ۴۸ غرفه ۴۱ و با شعار شهرستان اردستان مقصد ناشناخته برای صنعت گردشگری شرکت می کند.

به گزارش صبح اردستان، محمد رضا صدوقی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در قالب بین المللی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از سوم  تا ششم بهمن افتتاح می شود.

وی افزود: برای اولین بار شهرستان اردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران سالن ۴۸ غرفه ۴۱ و با شعار شهرستان اردستان مقصد ناشناخته برای صنعت گردشگری شرکت می کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: سرمایه داران و شرکت های بزرگ داخلی و چند ملیتی خارجی در این نمایشگاه  حضور دارند.

صدوقی با بیان اینکه اردستان برای اولین بار غرفه ای به همت شهردار اردستان در نمایشگاه گرفته شده، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و شهرداران سه شهر اردستان، زواره و مهاباد هم این کار را حمایت خواهند کرد که  اردستان حضور پررنگی در سطح نمایشگاه بین المللی داشته باشد.

وی تاکید کرد: از همه همشهریان اردستانی و کسانی که علاقه ای به شهر خود دارند دعوت می شود برای پربار شدن غرفه شهرستان در نمایشگاه بین المللی بازدید کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان با همت فکر جمعی که وجود داشته امسا ل تصمیم گرفته تا در این نمایشگاه بین المللی شرکت کند.

صدوقی مساحت غرفه اردستان را ۳۳ متر اعلام کرد که در آن جاذبه های تاریخی، طبیعی، صنایع دستی و کلیه توانمندیهای اردستان در حوزه گردشگری به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از شرکت در این نمایشگاه این خواهد بود که اردستان از یک مسیر گردشگری بتواند با هلدینگهای بین المللی قراردادهای بزرگی را منعقد کرده و از آنها دعوت کنیم برای حضور در اردستان و سرمایه گذاری در بافتهای تاریخی و جاذبه های طبیعی شرکت کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با توجه به ثبت جهانی قنات دو طبقه اردستان که خود یک برند بین المللی است خواهیم توانست با حضور در این نمایشگاه خود را در سطح بین المللی عرضه کنیم.

انتهای پیام / کد خبر27557

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار