جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

برخی در صدد غائله آفرینی در جامعه هستند

امام جمعه اردستان، گفت: برخی در صدد غائله آفرینی در جامعه هستند، لذا مسئولان درخواست مردم را پاسخگو باشند تا دشمن نتواند بهره برداری سیاسی کند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان اظهار کرد: آیین و روش زندگی را در زمان ایام فاطمیه بیاموزیم و به آن عمل کنیم.

وی افزود: روزشمار انقلاب را که ورق می زنیم به هفتم بهمن ماه می رسیم که روحانیون با تحصن به بسته بودن فرودگاهها  پایه گذار وزمینه ساز ورود حضرت امام خمینی(ره) شدند.

امام جمعه اردستان گفت: امام خمینی با ورود به ایران در بهشت زهرای تهران با سخنرانی که انجام دادند مسیر انقلاب را تبیین کرده و انقلاب را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه امام خمینی(ره) بیان کردند که تعهد به نظام اسلامی، انقلاب را نگه می دارد، تصریح کرد: مواردی همچون وجود رهبران دینی در جامعه، وحدت و انسجام مردم اگر حفظ شودانقلاب تداوم آن حفظ می شود.

وی تاکید کرد: ساده زیستی دولت مردان و مسئولان باید الگو برداری از سلمان داشته باشد و این ساده زیستی مسئولان می تواند عامل و ضامن ثبات انقلاب باشد.

خطیب جمعه اردستان خاطرنشان کرد: توجه به اهداف بلند شهیدان مهم بوده و الگو برداری از رفتارآنان موجب تضمین انقلاب خواهد شد.

امام جمعه اردستان اعلام کرد: یک سری از افراد در صدد بی ثبات کردن انقلاب اسلامی هستند و عاملهایی همچون مالی، نظامی و تبلیغی و استخدام جاسوس و رشوه دادن که در جامعه نفوذ پیدا کرده از اهداف دشمن است.

حجت الاسلام دهشیری یادآوری کرد: وقتی نظارتها در جامعه کم می شود کلاهبرداریهای میلیاردی انجام و افراد از کشور خارج می شوند.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل با اعلام اینکه برجام باید بازبینی شود در صدد است که مردم را از آن سلاحهای بازدارنده و دفاعی باز بدارد که همانطور که مقام معظم رهبری اعلام کردند اینها قابل چانه زنی و مذاکره نیست.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: برخی در صدد غائله آفرینی در جامعه هستند، لذا مسئولان درخواست مردم را پاسخگو باشند تا دشمن نتواند بهره برداری سیاسی کند.

انتهای پیام / کد خبر27665

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار