جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان اردستان شکل گرفت

فرماندار اردستان، گفت: طبق قوانین مبتنی بر قانون اساسی و پیش بینی هایی که بمنظور توسعه منطقه ای در نظر گرفته شده شرکت توسعه و عمران منطقه اردستان ایجاد می شود.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: با پیگیریهای صورت گرفته در سطح شهرستان و همزمان با دهه فجر مقدمات تشکیل تعاونی توسعه و عمران فراهم شده است.

وی افزود: طبق قوانین مبتنی بر قانون اساسی و پیش بینی هایی که بمنظور توسعه منطقه ای در نظر گرفته شده شرکت توسعه و عمران منطقه اردستان نیاز بود که با حضور تعدادی از معتمدان ایجاد می شود.

فرماندار اردستان گفت:  با توجه به کارکرد و تأثیرگذاری مطلوبی که شرکتهای توسعه و عمران می تواند با استفاده از قوانین پیش بینی شده در سطح کشورنقش عمده ای در توسعه عمرانی محلی و منطقه ای ایجاد کند در سطح شهرستان پیگیری شد.

غیور با بیان اینکه تشکیل شرکت توسعه و عمران می‌تواند زمینه مشارکت همدلی و در واقع همسویی کل مردم شهرستان را زمینه‌ساز باشد، تصریح کرد: می توانیم بایک اقدام مشترک بمنظور رفع کردن مسائل و مشکلات شهرستان اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: شکل و ماهیت شرکت تعاونی توسعه و عمران با شرکت تعاونی هایی که از قبل شکل گرفته متفاوت بوده و با توجه به نقش نظارتی و قوانینی که دولت پیش بینی کرده نقش حمایتی خوبی را دارد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان با توجه به ظرفیتی که در آن وجود دارد این اقدام صورت گرفت تا در آینده و آنچه پیش بینی می شود مردم بتوانند در مسائل توسعه ای شهرستان مشارکت کنند.

غیور تصریح کرد: طبق قانون یک سوم سرمایه اولیه شرکت که یک میلیارد ریال خواهد بود باید به حساب بانک  توسعه برای تشکیل هیئت موسس واریز شده و بر اساس قانون حداقل نیم درصد جمعیت شهرستان باید عضو شرکت توسعه و عمران شوند.

انتهای پیام / کد خبر27730

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار