پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شرکت ملی نفت اردستان:

چهار جایگاه CNG در اردستان فعالیت دارند/ توزیع۳۰۰هزار کیلوگرم گاز در ماه

رئیس شرکت ملی نفت اردستان، گفت: چهار جایگاه CNG در شهرهای اردستان، زواره و دو جایگاه در شهر مهاباد فعالیت می کنند که در مجموع ماهانه ۳۰۰هزار کیلوگرم گاز به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

به گزارش صبح اردستان، علی جعفری منش در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: حدود ۴۴۰هزار لیتر سوخت در چهار نقطه شهرستان اردستان توزیع و ۵۰ هزار لیتر نفت سفید ذخیره سازی شده است.

وی افزود: با توجه به عملیات گاز کشی و کاهش تعداد خانوارهای مصرف نفت سوز در شهرستان اردستان مصرف نفت سفید در منطقه  از ۳۵۰ خانوار به ۱۰۸ خانوار رسیده است.

رئیس شرکت ملی نفت اردستان گفت: با توجه به فصل زمستان شرکت نفت و فرآورده های نفتی اردستان در چهار نقطه شهرهای اردستان و زواره، دهستان برزاوند و روستای فسخود نفت مورد نیاز را ذخیره کرده است.

جعفری منش با بیان اینکه شرکت نفت و فرآورده های نفتی شهرستان اردستان در حال حاضر به چهار توزیع کننده و فروشنده نفت در شهرهای اردستان،  زواره، روستاهای فسخود و نیسیان ماهانه نفت توزیع می کند، تصریح کرد: توزیع کننده نفت سفید روستای نیسیان به ۲۰ روستای همجوار خدمات ارائه می کند.

وی تاکید کرد: شهرستان اردستان هفت پمپ بنزین و دو فروشندگی نفتی فعال دارد و ماهانه حدود یک میلیون و ۷۰۰هزار لیتر بنزین و ۱۰میلیون لیتر نفت گاز مصرف می شود.

رئیس شرکت ملی نفت اردستان تصریح کرد: چهار جایگاه CNG در شهرهای اردستان، زواره و دو جایگاه در شهر مهاباد فعالیت می کنند که در مجموع ماهانه ۳۰۰هزار کیلوگرم گاز به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

جعفری منش یادآوری کرد:  بازرسی های شرکت ملی نفت به صورت هفتگی از نازل های پمپ بنزین انجام می شود و در هر ماه و در چهار نوبت بازرسان شرکت نفت به منظور بررسی کیفیت و کمیت فرآورده های نفتی از مراکز و پمپ بنزین ها بازدید می کنند.

وی گفت: به طور کلی بازرسان این شرکت ماهانه ۲۰ تا ۳۰ بازرسی انجام می دهند که در نه ماهه ابتدایی سال تخلف خاصی وجود نداشته است و فقط تذکرات درباره کیفیت نفت سفید بوده است.

انتهای پیام / کد خبر27786

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار