جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

جشنواره جابربن حیان شهرستان اردستان برگزار شد

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان، گفت: جشنواره جابربن حیان شهرستان اردستان از بین دانش آموزان پایه اول تا ششم در پنج موضوع برگزار شده است.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: هشتمین جشنواره جابر بن حیان با حضور ۷۰۰نفر از دانش آموزان ابتدایی در اردستان برگزار شده است.

وی افزود: بمنظور پویایی و با نشاط شدن تعلیم و تربیت، نهادینه کردن تحقیق، پژوهش، کار گروهی و خلاقیت بین دانش آموزان و همچنین پرورش تفکر با مشارکت اولیا دانش آموزان هرساله این جشنواره بین دانش آموزان برگزار می شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان گفت: جشنواره جابربن حیان شهرستان اردستان از بین دانش آموزان پایه اول تا ششم در پنج موضوع برگزار شده است.

شفیعی با بیان اینکه جشنواره جابر بن حیان موجب شکوفایی استعداد دانش آموزان می شود، تصریح کرد: ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و تقویت روحیه کنجکاوی دانش‌آموزان نیز بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: بیش از هفتصد آثار اولیه توسط دانش آموزان به مدارس تحویل و مدارس سیصد آثار برترآن را به جشنواره ارسال کرده اند،  و در این جشنواره تعداد ۱۰۰اثر دانش آموزان به مرحله شهرستانی راه پیدا کرده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: تمامی آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه شهرستان توسط داوران متشکل از داوران معرفی شده از سوی مناطق آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گرفته  و برگزیدگان این مرحله به زودی اعلام خواهد شد.

شفیعی یادآوری کرد: جشنواره جابر بن حیان قصد دارد پژوهش و مشارکت در کارگروهی را در دانش‌آموزان نهادینه کرده و طرح هایی که به نمایش گذاشته شده در سطح شهر مورد استقبال و اجرا قرار گیرد.

اردستان دارای ۲۰ مدرسه ابتدایی با حدود دوهزار دانش آموز است.

انتهای پیام / کد خبر27915

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار