سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان:

بیش از۱۰۰هکتار زمین در شهر مهاباد خلع ید می شود

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: آنچه در حال حاضر در دو مورد مشخص شده بیش از۱۰۰هکتار زمین های تصرف شده در شهر مهاباد اردستان شناسایی و خلع ید می شود.

به گزارش صبح اردستان، مجتبی پورشفیع در گفتگو با صبح اردستان اظهار، کرد: اداره راه و شهرسازی اردستان در بخش املاک حدود واگذاری اراضی داخل جریم و حدود ثبتی اسناد مالکیت را بر روی نقشه شناسایی کرده است.

وی افزود: ۳۰۰ زمین فاقد ساخت و ساز و بهره برداری نشده بر اساس موازین قانونی در اردستان سلب مالکیت و در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: آنچه در حال حاضر در دو مورد مشخص شده بیش از۱۰۰هکتار زمین های تصرف شده در شهر مهاباد شناسایی  و منتظر رأی قضایی بوده تا نسبت به خلع ید آن اقدام شود.

پورشفیع با بیان اینکه تمامی اراضی داخل حریم دارای شناسنامه شده است، تصریح کرد: اراضی که از طرف دستگاه دولتی به افراد برای ایجاد مراکز صنعتی و کارگاهی واگذار شده در حال حاضر هیچ گونه اقدامی درباره ساخت و ساز  و یا بهره برداری آن نشده باشد خلع ید می شود.

وی تاکید کرد: تعداد زمین هایی که تا کنون واگذار شده ۳۰۰ قطعه زمین است که همه زمین ها فاقد ساخت و ساز و مورد بهره برداری واقع نشده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان خاطرنشان کرد: دادگاه بر اساس موازین قانونی از اول اسفند ماه مالکان را سلب مالکیت خواهد کرد.

انتهای پیام / کد خبر28006

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار