جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مسئولان برای کارگران حقوق مضاعفی را در نظر بگیرند

امام جمعه اردستان، گفت: مسئولان باید برای کارگران حقوقی مضاعف را در نظر بگیرند زیرا در بعضی مواقع و در اجرای خدمات کارگران مورد بی مهری قرار گرفته اند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئله عدالت را جدی گرفته و آن را پی گیری کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در کنگره ۱۴ هزار نفری کارگران شهید  کارگران را مظهر اهمیت، بصیرت و آگاهی دانستند که در ایجاد، استمرار و حفاظت انقلاب اسلامی نقش داشته اند.

امام جمعه اردستان گفت: دشمنان نظام اسلامی نقشه هایی را طرح ریزی کردند تا کارگران را مقابل نظام قرار داده ، لذا آنها دست دشمن را پس زدند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه  مسئولان باید برای کارگران حقوقی مضاعف را در نظر گیرند، تصریح کرد: خدماتی در نظر گرفته شده، اما در بعضی مواقع و در اجرا کارگران مورد بی مهری قرار گرفته اند.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: زمانی که دروازه قاچاق باز نگه داشته می شود تولیدات داخلی روی دستشان می ماند و در اینجا کارگران متضرر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مواجه با تبعیض و فساد کاری انجام نشده، لذا قرار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را به مجلس ارائه کنند که اموال نامشروع مسئولان کشور مشخص شود.

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی عدالت مد نظر مقام معظم رهبری را در مجلس پیگیری کنند.

امام جمعه اردستان همچنین در خصوص روز مادران شهداء، روز کمیته امداد حضرت امام(ره)، و روز درختکاری مطالبی را بیان داشته و اعلام کردند: با شرکت در جشن احسان و نیکوکاری لبخندی را بر لبان نیازمندان جامعه بنشانیم.

انتهای پیام / کد خبر28346

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار