سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مسئولان و دولتی ها نسبت به عملی نشدن شعار سال پاسخگو باشند

امام جمعه اردستان، گفت: دولتی ها و مسئولان با توجه به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید پاسخگو باشند که چرا شعار سال عملی نشده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر (ع) اردستان، اظهار کرد: ماه رجب ماه بندگی و عبادت خداوند است که با ولایت آغاز می شود.

وی افزود: اولین روز سال نوروزی با شهادت حضرت امام هادی(ع) همزمان شده که خود یک اصل بوده و با رفتار درست شفاعت آن امام را شامل خود کنیم.

امام جمعه اردستان گفت:  اعتکاف عملی ارجمند و قابل سفارش است که ثبت نامها شروع شده و با شرکت در آن طبیعت معنوی را با طبیعت بهار ی همراه ساخته تا شاهد افزایش آمار اعتکاف هم باشیم.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه ۲۶ اسفند ماه سالگرد وفات یادگار حضرت امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: ایشان از مشاوران امین برای حضرت امام خمینی(ره) بود.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: سال۹۶ با تمام مشکلات، خوبی ها و بدی ها رو به پایان بوده، لذا نکته قابل تامل تلنگری است برای ما که عمرها در حال سپری شدن است.

وی خاطرنشان کرد: دولتی ها و مسئولان با توجه به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال باید پاسخگو باشند که چرا شعار سال عملی نشده است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دشمن در سالی که گذشت سعی کرد کشور را به سال پر چالش تبدیل کند که با درایت مردم و هوشیاری مقام معظم رهبری خنثی شد.

حجت الاسلام دهشیری یادآوری کرد: توطئه دشمنان همچنان ادامه دارد و بهانه ها مرتب گرفته میشو اما مردم دنیا عظمت ملت ایران را در۹ دی و ۲۲ بهمن به عینه دیدند.

انتهای پیام / کد خبر28689

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار