سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نویسنده و محقق اردستانی:

اقتصاد مریض ایران را باید کالبد شکافی کرد/ نظام سرمایه داری در اختیار افراد خاص قرار دارد

نویسنده و محقق اردستانی، گفت: اقتصاد مریض ایران را باید کالبد شکافی کرده و نظام سرمایه داری که در اختیار افراد خاص قرار دارد را مهار کرد.

به گزارش صبح اردستان، مهدی مشتاقی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد:  حمایت از کالای ایرانی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه همه مردم است.

وی افزود: عیب بزرگ ما این است که در هر زمان از مراجع خود تبعیت نکرده و دچار مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شده ایم.

نویسنده و محقق اردستانی گفت: مردمان در هر زمان که گوششان به مراجع تقلید بوده توانسته اند به سر منزل مقصود برسند.

مشتاقی با بیان اینکه اقتصاد مریض ایران را باید کالبد شکافی کرد، تصریح کرد:  نظام سرمایه داری در اختیار افراد خاص قرار دارد که باید دشمنان داخلی را مهار کرد.

وی تاکید کرد: وقتی دو هزار نفر نخبه در سال از کشور خارج می شود نشان می دهد که به آنها بها داده نمی شود و با خارج شدن آنها کشور دچار بحران می شود.

نویسنده و محقق اردستانی خاطر نشان کرد: بها دادن به نخبگان و نگه داشتن آنها در کشور موجب اشتغالهای فراوان شده و شاهد تولید کالاهای مرغوبتر خواهیم بود.

مشتاقی تصریح کرد: خط استعمار را باید شناسایی کرده و با  کسانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند برخورد جهادی صورت گیرد.

وی همچنین یاد آوری کرد: وقتی ما در تسلیحات توانسته ایم  پیشرفت داشته باشیم یعنی اینکه به خود باوری در این زمینه رسیده ایم و در زمینه های مختلف اقتصادی هم می توانیم  موفق باشیم.

نویسنده و محقق اردستانی افزود: هر وقت گذشته خود را فراموش کردیم همچون حجاب، شاهد بی حجابی هایی در جامعه شدیم و این بدین معنا است که فرهنگ خود را نشناخته یا آنها را به فراموشی سپرده ایم.

مشتاقی راه حل حمایت از تولیدات داخلی را بالا بردن کیفیت اجناس تولیدی و سرمایه گذاری بر روی نخبگان اعلام کرد.

انتهای پیام / کد خبر28789

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار