سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه موقت اردستان:

حمایت از کالای ایرانی، وظیفه همه مسئولان است

امام جمعه موقت اردستان، گفت: مسئولان در همه قوا وظیفه دارند از کالای ایرانی حمایت کرده و برای حمایت از تولیدات ایرانی سنگها را جلوی پای تولید کنندگان بردارند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: مقام معظم رهبری چند سالی را به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده تا اهمیت موضوع بیشتر مد نظر قرار داده شود.

وی افزود: موضوع حمایت از کالای ایرانی تا به عنوان یک ارزش و وظیفه انسانی، ملی و شرعی به آن پرداخته نشود راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: هر زمان در موضوع اقتصاد وابسته به خارج شدیم، فرهنگمان نیز وابسته خواهد شد و برای جلوگیری از تحریم باید روی پای خود بایستیم.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه مسئولان در همه قوا وظیفه دارند از کالای ایرانی حمایت کنند، تصریح کرد: برای حمایت از تولیدات ایرانی سنگها را جلوی پای تولید کنندگان برداشته و راه را تسهیل کنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد قوانین از سالهای ۴۰ تا ۶۰ بوده و در موضوع تولید قوانین سختگیرانه ای تصویب شده که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

نائب رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان منطقه تا می توانند برای تولید کنندگان راه را هموار کرده و انعطاف پذیری بیشتری را در سال حمایت از کالای ایرانی داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان و مردم به عنوان شهروند و به عنوان یک ارزش کالای ایرانی خریداری کنند.

وی همچنین با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: دوازده فروردین نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی بوده و این انقلاب همیشه پیروز و از بین رفتنی نخواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر28980

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار