سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

حضور ۸۰ درصدی جوانان در اعتکاف اردستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان، گفت: حضور جوانان در اعتکاف امسال از اهمیت بالایی برخوردار بوده که حدود ۸۰ درصد شرکت کنندگان برادر و خواهر از جوانان بوده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری در گفت و گو با صبح اردستان، اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور در شهرستان اردستان آغاز شده است.

وی افزود: اعتکاف ویژه برادران در مسجد النبی(ص) با حضور ۴۰ نفر و در مسجد موسی بن جعفر(ع) ویژه خواهران با حضور ۱۰۰ نفر آغاز شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: مراسم اعتکاف در شهر زواره با حضور ۱۲۰ نفر خواهر و برادر و در شهر مهاباد و روستاهای اطراف با حضور ۱۶۰ نفر خواهر و برادر آغاز شده وآمار کل شهرستان به ۶۰۰نفر می رسد.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه همزمانی اعتکاف با تعطیلات یکی شده است، تصریح کرد:  شاهد کاهش یک سومی شرکت کنندگان هستیم که این موضوع در سراسر کشور کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: حضور جوانان در اعتکاف امسال از اهمیت بالایی برخوردار بوده که حدود ۸۰ درصد شرکت کنندگان برادر و خواهر از جوانان بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: در این سه روز برنامه های مختلفی با رویکرد معرفتی توسط کارشناسان حوزوی، روحانیون، مبلغین و مبلغات از قبیل حلقه های معرفتی،زلال قرآن در اعتکاف، اخلاق، پاسخ به شبهات، احکام، مولودی خوانی، نماز جماعت، عزاداری وفات حضرت زینب و اعمال ام داود انجام می شود.

انتهای پیام / کد خبر29014

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار