جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان:

سارق منازل اردستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اردستان، گفت: سارقان در ۱۱ سرقت انجام شده مبادرت به سرقت طلا و زیور آلات، وجه نقد و اسناد و مدارک از منازل مردم اردستان کرده اند.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ رحمت اله مهرانفر در گفت و گو با صبح اردستان، اظهار کرد: اجرای طرح کشف فوری سرقتهای شهرستان اردستان در سال جاری به کلیه یگانهای انتظامی ابلاغ شده است.

وی افزود: پلیس آگاهی پس از تحقیقات و اقدامات پلیسی موفق شدند در کمترین زمان سه متهم غیر بومی که برادر بودند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: پس از اخذ نیابت قضائی هر سه متهم در یکی از شهرهای استان اصفهان دستگیر و به یگان انتظامی اردستان انتقال داده شدند.

سرهنگ مهرانفر با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلائل موجود اقرار کردند، تصریح کرد: متهمان اعلام کردند تعداد ۱۱ فقره سرقت منزل در شهر اردستان انجام داده اند.

وی تاکید کرد: سارقان در ۱۱ سرقت انجام شده مبادرت به سرقت طلا و زیور آلات، وجه نقد و اسناد و مدارک از منازل مردم اردستان کرده اند.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده و بمنظور تعیین تکلیف تحویل مقامهای قضائی شهرستان شدند.

انتهای پیام / کد خبر29075

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار