پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

اسکان ۲۰ هزار نفری مسافران نوروزی در اردستان

فرماندار اردستان، گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در شهرستان اردستان به مناسبت ایام نوروز اسکان داشته که این تعداد از افراد در هتل ها و مراکز اقامتی، مراکز اسکان اموزش و پرورش و مراکز در نظرگرفته شده برای اسکان موقت حضور داشته اند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: حدود ۳۰هزار نفر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری اردستان بازدید کردند.

وی افزود: ثبت جهانی قنات دو طبقه مون اردستان، وجود نخستین مسجد دو طبقه جهان اسلام در اردستان، نخستین مسجد چهار ایوانی در زواره و خانه های تاریخی مهاباد و برنامه ریزی های مناسب موجب رشد بازدیدها از آثار تاریخی شهرستان شده است.

فرماندار اردستان گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در شهرستان اردستان به مناسبت ایام نوروز اسکان داشته که  این تعداد از افراد در هتل ها و مراکز اقامتی، مراکز اسکان اموزش و پرورش و مراکز در نظرگرفته شده برای اسکان موقت حضور داشته اند.

غیور با بیان اینکه شهرستان اردستان دارای یک اثر ثبت جهانی،۶۸ اثر ثبت ملی، دو بافت تاریخی ثبت شده،۸۷ محوطه باستانی شناسایی شده، و دو دفتر خدمات گردشگری، چهار مرکز اقامتی و ۱۴ رستوران و مجتمع بین راهی است، تصریح کرد: ۲۰ مورد بازدید و گشت مشترک از مراکز اقامتی و پذیرایی انجام شده که ۹مورد تذکر شفاهی و یک مورد تذکر کتبی داده شده است.

وی تاکید کرد: برای رفاه حال مسافران و گردشگرانی که از شهرستان اردستان بازدید می کردند، تعداد ۲۵هزا دفترچه راهنمای گردشگری آماده و در اختیار مراکز گردشگری و اقامتی قرار داده شده است.

انتهای پیام / کد خبر29078

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار