سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

رشد هنر یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان، گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی توسعه و رشد هنر و هنرمندان بوده که توانسته ایم در این دوران در حوزه های مختلف هنری در جهان سر بلند باشیم.

فضل الله بصیرت بمناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت سید اهل قلم مرتضی آوینی در گفتگو با  صاحب نیوز، اظهار کرد: کار بزرگی که شهید آوینی انجام داد ارزشها و احکام اسلامی را در قالب هنر به فعلیت رساند و این همان هنر اسلامی و هنر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هنر انقلاب اسلامی همان تعریفی را دارد که حضرت امام خمینی(ره) اعلام کرد و آن دمیدن روح تعهد در کالبد انسانها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: می توان پیامبر اسلام(ص)  و معصومین(ع) را همه هنرمند  به تمام معنا در زمان خودشان نام برد و هنر اسلامی نزدیکی انسان به حقیقت مطلق است.

بصیرت با بیان اینکه شهید آوینی کار بزرگی را در حوزه هنر انقلاب اسلامی انجام داده، تصریح کرد: حقایق، رشادتها و شجاعتهای رزمندگان اسلام را با زبان فیلم به عنوان یک اثر ارزشمند و فاخر  به مردم عرضه کرد.

وی تاکید کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی توسعه و رشد هنر و هنرمندان بوده  که توانسته ایم در این دوران در حوزه های مختلف هنری در جهان سر بلند باشیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29144

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار