سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

خروجی آموزش و پرورش، تربیت انسان‌ها است

فرماندار اردستان، گفت: هر جامعه ای بیشترین موضوع توسعه آن آموزش و پرورش بوده که خروجیش تربیت انسان ها است.

به گزارش صبح اردستان،به نقل از صاحب نیوز؛ علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری اردستان اظهار کرد: آموزش و پرورش به لحاظ موضوعات اجتماعی در جایگاه خاصی قرار دارد.

وی افزود: هر جامعه ای با موضوع توسعه همرا می شود که بیشترین موضوع آن در خصوص آموزش و پرورش و خروجی آن تربیت انسانها است.

فرماندار اردستان گفت: همه دولتها و کشورها چه پیشرفته و عقب افتاده در حوزه های مختلف به اموزش و پرورش توجه ویژه ای دارند.

غیور با بیان اینکه بیشترین درصد بودجه کشورها به آموزش و پرورش اختصاص دارد، تصریح کرد: کشور ایران هم توجه ویژه ای داشته، اما به لحاظ اولویت بندی دغدغه هایی در این بخش وجود دارد.

وی تاکید کرد: اعتبارات در آموزش و پرورش یکی از موضوعات مهم بوده که باید به آن توجه ویژه شود، لذادر سطح شهر اردستان به لحاظ اهمیتی که وجود دارد باید راهکارهایی بمنظورحمایت از آموزش و پرورش در نظر گرفته شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: سال ۹۶کمکهای خوبی به آموزش و پرورش اردستان انجام شده که باید این تعاملات با جدیت دنبال شود.

غیور تصریح کرد: هفته معلم بهترین فرصتی است که به تجلیل از مقام شامخ معلم پرداخته شود هر چند پرداختن به ارزشها کمرنگ شده و باید علت های آن پیگیری شود.

وی تأثیر گذاری معلم در جامعه را قوی دانسته و افزود: معلم به تجلیل نیاز ندارد بلکه این ما هستیم که باید حق شناسی و سپاسگذاری را نسبت به معلمان خود داشته باشیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29154

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار