جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

اجرای طرح جوادالائمه در اردستان

فرماندار اردستان از اجرای طرح جواد الائمه که برگرفته از سند پیشگیری است در اردستان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری همه ارگان ها و ادارات در شهرستان اردستان اجرا می شود.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور عصر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر اردستان یکی از جلسات پویا در ساله گذشته و دارای عملکرد قابل توجه بوده است.

وی افزود: هنوز درک و شناخت صحیحی از معضل اجتماعی اعتیاد در جامعه وجود ندارد که به عنوان تهدیدی جدی آن را لمس کنند.

فرماندار اردستان گفت: وقتی دشمن این تقابل با نظام را خیلی راحت عنوان و بیان می کند مشخص است که برنامه موضوع مواد مخدر را دنبال می کند.

غیور با بیان اینکه دشمن دیگر جنگ رودرو ندارد، تصریح کرد: دشمن با موضوعاتی همچون مسائل فرهنگی، فضای مجازی، اعتباد و بازار ارز در صدد ضربه زدن به کشور ایران است.

وی تاکید کرد: مواد مخدر تهدیدی جدی برای کشور بوده و هر روز دامن گیر افراد مختلفی در جامعه شده که منجر به درگیر شدن با موضوعات مختلف می شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: طرح جواد الائمه که برگرفته از سند پیشگیری است با همکاری همه ارگانها و ادارات در شهرستان اردستان اجرا می شود.

غیور تصریح کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده ارگانهای مختلف بیش از دو هزار نفر در شهرستان اردستان اعتیاد داشته که طبق آمار سرشماری این آمار دور از واقعیت هم نیست.

وی گفت: آگاه سازی و ارتقاء دانش مردم در خصوص مواد مخدر یکی از اهداف طرح جوادالائمه در سطح شهرستان اردستان خواهد بود.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29162

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار