سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان:

احداث ۶۰ واحد مسکن برای افراد نیازمند

رئیس بنیاد مسکن اردستان، گفت: انجمن خیران مسکن ساز اردستان توانسته است با احداث ۶۰ واحد مسکن برای افراد نیازمند بخشی از مشکلات این قشر را برطرف کند و مسکن‌های آماده در نیمه اول امسال تحویل داده می شود.

به گزارش صبح اردستان، احمد علی یزدان پناه پیش از ظهر امروز در نشست خبری در محل بنیاد مسکن اردستان اظهار کرد: بنیاد مسکن در اجرای طرح های عمرانی روستایی فعالیت های گسترده ای را انجام داده است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده وام حوادث در دو سال گذشته به میزان ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان اردستان دریاف و در حوزه شهری توزیع شده است.

رئیس بنیاد مسکن اردستان گفت: شهرستان اردستان، تنها شهرستانی است که در استان اصفهان توانسته وام احداثی به ۲۴۶ نفر نیازمند پرداخت کند.

یزدان پناه با بیان اینکه موضوع سندهای روستایی و شهری یکی از اولویت های این بنیاد بوده، تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل اداره ثبت اسناد یک هزار و ۲۰۰ سند صادر شده است.

وی تاکید کرد: ۱۶۵ روستا دارای سکنه در اردستان وجود دار که نیاز به زیرساخت های لازم طبق برنامه های نظام مهندسی دارد و خدمات به آنها فقط بر اساس سرشماری نفوس مسکن خواهد بود.

رئیس بنیاد مسکن اردستان خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن اردستان توانسته بازسازی معابر ۲۵ روستای شهرستان را با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار انجام دهد.

یزدان پناه تصریح کرد: انجمن خیران مسکن ساز اردستان توانسته با احداث ۶۰ واحد مسکن برای افراد نیازمند بخشی از مشکلات این قشر را برطرف کند که در نیمه اول امسال تحویل خواهد شد.

وی همچنین یادآوری کرد: تعداد هشت واحد منزل برای خانواده های یک معلولی، دو معلولی و بیشتر توسط انجمن خیران مسکن ساز اردستان ساخته خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن اردستان تاکید کرد: بنیاد مسکن اردستان در دو سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ تن قیر به میزان ۱۷ میلیارد ریال را جذب و به صورت مشارکتی با دهیاران در ۲۴ روستا استفاده شده است.

یردان پناه گفت: طرح هادی ۱۵ روستای بالای ۲۰ خانوار اردستان با هزینه دو میلیارد ریال آماده و قابلیت اجرایی دارد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29168

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار