جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

بزرگترین مجموعه پینتبال استان اصفهان در اردستان ساخته می شود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجموعه ورزشی پینت بال جام دیجیتال اردستان به عنوان بزرگترین مجموعه پینتبال در استان اصفهان محسوب می شود.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد عصر امروز در مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی پینت بال جام دیجیتال اردستان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بهترین راهکار به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی است.

وی افزود: بخش خصوصی بدلیل سرمایه گذاری که انجام می دهد به دنبال ارائه بهتر خدمات و بازگشت سرمایه خود بوده و این موجب توسعه و رونق بیشتر می شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه ورزشی پینت بال جام دیجیتال اردستان به عنوان بزرگترین مجموعه پینتبال در استان اصفهان محسوب می شود.

حجت الاسلام طباطبائی نژاد با بیان اینکه مجموعه مورد نظر با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی اجرا می شود، تصریح کرد: مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع در مدت یک ماه احداث خواهد شد.

همچنین آکادمی استعدادیابی فوتبال شهرستان اردستان نیز در کنار این مجموعه دیده شده که مراحل نهایی و مسائل فنی را سپری می کند.

گفتنی است در مراسم کلنگ زنی فرماندار شهرستان، امام جمعه اردستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29204

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار