سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کارشناس مسائل مذهبی:

دشمنان در صدد حذف فرهنگ انتظار هستند

کارشناس مسائل مذهبی، گفت: هر ده فیلمی که دشمنان می سازند در هشت موضوع آن می خواهند فرهنگ انتظار را حذف و محو یا زیر سوال ببرند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید روح اله ابراهیم پور صبح امروز در مراسم دعای ندبه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: شرکت در دعای ندبه توفیقی است که امام زمان نصیب افراد می کند.

وی افزود: یکی از ویژگی های امام زمان صلوات خاصه ای است که قبل از دعای ندبه خوانده می شود و آن را بهار امام زمان به مردم بشارت داده اند.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: همه در حق نهج البلاغه ظلم کرده ایم چرا که حتی کتاب آن را هم بعضی ها نداریم و از خداوند می خواهم توفیق مطالعه آن را نصیب همه بفرماید.

حجت الاسلام ابراهیم پور با بیان اینکه نوروز آن روزی است که حضرت مهدی خواهد آمد، تصریح کرد: با دیدن نوروز طبیعی به نوروز واقعی که ظهور امام زمان است امیدوار خواهیم شد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی باید به خود ببالد که در پای مشکلات ایستاده چون همه سختیها و صبر به خاطر آن بهاری است که خواهد آمد.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: هر ده فیلمی که دشمنان می سازند در هشت موضوع آن می خواهند فرهنگ انتظار را حذف و محو یا زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام ابراهیم پور تصریح کرد: دشمنان اسلام نجات بشر را به شکلی ترسیم کرده اند که بتوانند فرهنگ انتظار را محو کنند.

وی یادآوری کرد: دشمنان می دانند برای جلوگیری از بین رفتن ظلمت تنها مانع شان امام زمان است لذا در صدد حذف آن هستند.

کارشناس مسائل مذهبی همچنین گفت: زمانی که دعای ندبه خوانده می شود باید با یاد امام زمان اجین شود تا بهار در قلبها زنده شود.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29211

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار