سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

اسلام هراسی نقشه راه آمریکاست

امام جمعه اردستان، گفت: اسلام هراسی نقشه راه آمریکا بوده و با قرار دادن روزی به همین نام نسبت به آزار و اذیت مسلمانان اقدام می کنند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: یک هزار و ۴۵۲ سال پیش پیامبر اعظم در غار حرا با دریافت اولین سلسله وحی الهی به پیامبری مبعوث شد.

وی افزود: روزی بزرگتر از بعثت نداریم چون هدفش عالی بوده و بعثت زمینه ساز رشد انسان و تزکیه روح بوده است.

امام جمعه اردستان گفت: بعثت عدالت را گسترش داده و در بعد فردی و اجتماعی دست بشر را گرفت و از جاهلیت به نورانیت سوق داد.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با سران نیروهای مسلح و کشور بیان کردند اقتدار و امنیتی که ما داریم موجب خشم دشمنان شده، تصریح کرد: دشمن با تحریمهای شکننده در صدد شکستن امنیت ما هستند که باید آن را قدر بدانیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص تعمیر قلبها به مسئولان یادآوری کرد: تجدید نظر دهه ۶۰ می تواند ما را از آشفتگی نجات دهد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: دنیای فعلی که به صورت جنگل در آمده شاهد هستیم هشت سال کشور سوریه آماج حملات قرار گرفته و مردم مسلمان توسط اسرائیل کشته می شوند.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: اسرائیل هر روز کشورهای مختلف همچون ایران را تهدید می کند که باید بگوییم حنای آنها رنگی ندارد.

حجت الاسلام دهشیری اسلام هراسی را نقشه آمریکا دانست که با قرار دادن روزی به همین نام نسبت به آزار و اذیت مسلمانان اقدام می کنند.

انتهای پیام / کد خبر29229

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار