پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان:

اردستان با ۸۰۰کیلومتر راه روستایی پرترافیک ترین محور ترانزیت استان اصفهان است

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان، گفت: اردستان سومین حوزه راهداری استان اصفهان است که بیش از ۸۰۰کیلومتر راه روستایی و ۳۱۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۷۰کیلومتر راه های اصلی را پوشش می دهد و پر ترافیک ترین محور ترانزیت استان اصفهان است.

داریوش مرادی در گفت و گو با صبح اردستان؛ اظهار کرد: مانور روز ایمنی و حمل و نقل با هدف هماهنگی بیشتر راهداران با پلیس راه و هم چنین آشنایی بیشتر مردم با راهداری و پلیس راه برگزار شد.

وی افزود: مانور روز ایمنی حمل و نقل با حضور ۴۰ اکیپ راهداری، ۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و با همکاری پلیس راه شهرستان اردستان برگزار شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان گفت: یکی از وظایف اداره راهداری آموزش مردم در موضوع راهداری و حمل و نقل جاده ای بمنظور کاهش تصادفات است.

مرادی با بیان اینکه شهرستان اردستان سومین حوزه راهداری استان اصفهان است، تصریح کرد: بیش از  ۸۰۰کیلومتر راه روستایی و ۳۱۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۷۰راه های اصلی را پوشش می دهد و پر ترافیک ترین محور ترانزیت استان اصفهان است.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان اردستان راه های روستایی که راه های روستایی اردستان به دلیل اتمام عمر مفید آن از وضعیت قابل قبولی برخوردار نیست و ۵۴۲کیلومتر راه روستایی شهرستان نیاز مبرم به بهسازی و روکش آسفالت دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از وظایف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایمنی کردن راه ها بوده که از ابتدای سال جدید تاکنون اداره راهداری اردستان۶۵۰ عدد تابلو اخطاری انتظامی و ۵۰متر مربع تابلو اطلاعاتی با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال را نصب کرده است.

مردای افزود: با توجه به مطالبات مردمی و اولویت اداره راهداری اردستان امسال مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای جاده زواره به  شهراب اختصاص داده شده و عملیات بهسازی و مرمت آن شروع شده است.

انتهای پیام / کد خبر29440

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار