یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
احمد علی یزدانپناه

اعطای ۲۲۳۰ فقره وام ویژه بهسازی در شهرستان اردستان

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: در ۱۰ سال اخیر حدود ۲۲۳۰ فقره وام بهسازی و مقاوم سازی به مسکن های روستایی واگذار شده است.

bonyadmaskan921006

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، احمد علی یزدانپناه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه نگین کویر در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد وام های بهسازی و مقاوم سازی اعطایی به متقاضیان پس از وقوع زلزله بم در پنجم دی ماه سال ۱۳۸۲ تاکنون، اظهار کرد: ۲۲۳۰ فقره وام ویژه بهسازی پس از زلزله بم تا پایان سال ۹۱ در مبالغ ۱۲۵ میلیون، ۷۰ میلیون و ۵۰ میلیون ریالی به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: در سال ۹۱ نیز ۱۵۰ فقره وام ۱۲۵ میلیون ریالی با بهره ۵ درصد جهت بهسازی و مقاوم سازی به هر واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان واگذار شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: ۴۵۰ فقره وام خودمالکی به متقاضیان مسکن مهر شهرستان و ۷۴۲ فقره هم برای خانه های مسکن مهر اردستان ، زواره و مهاباد واگذار شده است.

یزدانپناه در پاسخ به سوالی مبنی بر نظارت بنیاد مسکن به وام های اعطایی، تاکید کرد: در راستای وقوع زلزله بم، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مجموعه ناضرین فنی روستایی را از افراد زبده و بعضا عضو نظام مهندسی هستند را مختص روستاها تشکیل داد.

وی بیان داشت: پرونده وام های اعطایی به ناظرین فنی روستایی ارجاع شده و این مهندسین مرحله به مرحله کار صورت گرفته را کنترل و تایید می کنند، همچنین ناضر عالی بنیاد مسکن هم به کار مهندسین نظارت می کند.

انتهای پیام / کد خبر2945

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار