چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

فرهنگ شهادت هرچه بهتر برای جوانان تبیین شود/ روز حماسه و ایثار مردم اردستان برگزار می شود

فرماندار اردستان، گفت: روز حماسه و ایثار مردم اردستان باید با شکوه برگزار شده و فرهنگ شهادت هر چه بهتر برای جوانان تبیین شود.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا تاملی عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم شهرستان که در خصوص سوم و ۱۴خرداد در فرمانداری اردستان تشکیل شده بود، اظهار کرد: جلسات اینگونه ای دو هدف را دنبال میکند یکی تاکید بر ایام الله که در پیش رو وجود دارد و دیگر هم تایید و تبیین آن مناسبت است.

وی تاکید کرد: سوم خرداد دنیایی از مطلب در آن نهفته و به برکت همین ایام الله ها و انقلاب اسلامی گرد این میز جمع شده ایم و نباید به راحتی از آن بگذریم.

فرماندار اردستان گفت: بر اساس نظامی که در آن مسئولیت گرفته ایم باید بدانیم انقلاب اسلامی توسط شخصیتی همچون امام خمینی(ره) آن را هدایت و عهده دار بوده است.

تاملی با بیان اینکه ۱۱خرداد در شهرستان اردستان با توجه به تشییع ۴۶شهید در یک روز به نام روز حماسه و ایثار نام گذاری شده، تصریح کرد: با برگزاری باشکوه این روز باید فرهنگ شهادت هر چه بهتر برای جوانان تبیین شود.

وی تاکید کرد: برای برگزاری مناسبتهای پیش رو تعدادی از ارگانها به عنوان اجرا کننده بوده که مابقی هم باید آنها را در هر چه بهتر برگزاری این مراسمات یاری کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: دستگاهها و ارگانها ظرف۴۸ساعت آینده برنامه مدونی را برای ۱۱خرداد روز حماسه و ایثار شهرستان آماده تا اتفاقات پیرامون آن بهتر لمس شود.

انتهای پیام / کد خبر29756

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار