جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رزمنده و آزاده دفاع مقدس:

عملیات بیت‌المقدس ناگفته های جنگ را مشخص کرد

رزمنده و آزاده دفاع مقدس گفت: عملیات بیت‌المقدس مهمترین عملیاتی بود که خیلی از ناگفته های جنگ را برای همگان مشخص کرد و در مرحله سوم عملیات بنده از بین ۲۰۰ همرزم خود که به شهادت رسیده بودند به اسارت درآمدم.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ مهدی طحانیان شامگاه پنجشنبه در مراسم روز حماسه و ایثار مردم شهرستان اردستان در مسجد جامع زواره اظهار، کرد: رزمندگان اسلام با توکلی که به خدا و ائمه داشتند توانستند در عملیات بیت المقدس شرکت کنند.

وی افزود: عملیات بیت المقدس مهمترین عملیاتی بود که خیلی از ناگفته های جنگ را برای همگان مشخص کرد و در مرحله سوم عملیات بنده از بین ۲۰۰ همرزم خود که به شهادت رسیده بودند به اسارت درآمدم.

رزمنده و آزاده دفاع مقدس گفت: قصد ما از بیان خاطرات جنگ فقط این است که به آن روحیه ها و طرز فکرها و آرمانهایی که شهدا داشتند اشاره کرده و بتوانیم آنها را زنده کنیم.

طحانیان با بیان اینکه اگر امروز شهدای ما زنده بودند از ما می خواستند که قدر دان اسلام باشیم تصریح کرد: اگر آن دل و روح خدایی در دل ما نبود در برابر دشمن شکست می خوردیم.

وی تاکید کرد: تمام پیروزی ها به برکت آن روحیه و آرمانهایی بود که رزمندگان در سر داشتند و امروز هم بزرگترین تجلیل و قدر دانی از شهدای ما این است که در راه شهدا و آرمانهای آنان پایدار باشیم.

رزمنده و آزاده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که همه افتخارات و پیروزیهای ما در مقابل دشمن فقط به برکت آن باورها، روحیه ها و اعتقاداتی بود که در دل ما وجود داشت.

طحانیان تصریح کرد: نویسندگان وظیفه دارند این باورها و اعتقادات را از طریق مقاله و کتاب به نسل فعلی جامعه انتقال دهند تا بدانند که اگر این اعتقادات نبود حتی یک پیروزی حاصل نمی شد.

وی یادآوری کرد: دشمنان اسلام گستاخانه به ارزشها و باورهای ما حمله می کنند و کسانی که باورهای رزمندگان را درک نکرده اند و ندیده اند و وظیفه داریم که ین باورها را به آنها تفهیم کنیم.

رزمنده و آزاده دفاع مقدس همچنین تاکید کرد: وقتی جمهوری ما اسلامی است حاضر می شویم برای آن جان داده  و سرمان را به خدا سپرده و دیگر فکر هیچ چیز نباشیم و اگر می خواهیم پیروز میدان باشیم همه را باید در کنار اسلام داشته باشیم.

طحانیان اضافه کرد: ما می توانیم به بالاترین سطح روحیه ای برسیم که هیچ دشمنی نتواند به ما رسوخ کند، اما بعضی اوقات این اسلام به مسلخ کشیده می شود، اما بر اساس وظیفه تمام گفتنی ها را خواهیم گفت چرا که در کنار همه اینها اگر ولایت نباشد هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد.

انتهای پیام / کد خبر29905

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار