پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
در آستانه رحلت امام خمینی(ره):

اعزام زائران اردستانی با ۶ دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل انجام می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان، گفت: امسال با توجه به ایام ماه رمضان در سطح شهرستان اردستان زائران با شش دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر اعزام می شوند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ سرهنگ حسن فخرل اظهار کرد: امام خمینی(ره) مرد سیاست بود و سیاستش بر اساس قرآن، اسلام و اهلبیت بود که انسان ها را از خواب غفلت بیدار کرد.

وی افزود: همه انسان ها جذب امام می شدند و در تاریخ کم داریم که انقلابی در مدت ۱۵ سال در شرایطی همچون ایران به نتیجه برسد و پیروز شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: اولین ویژگی حضرت امام حرکت، قیام و موضع گیری او برای خدا بود و بر اساس وظیفه سخن می گفت و ارتباط ایشان با مردم و تکیه او بعد از خدا به توده مستضعف مردمی بود که وابستگی های خاصی نداشتند.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه حضرت امام در سایه این انقلاب، موفق به شکستن بحران معنویت و حاکم کردن جو معنوی در جهان معاصر شده است، تصریح کرد: موضوع اندیشه و سیره امام بدون انقلاب اسلامی بی معنا و ناقص خواهد بود.

وی تاکید کرد: اندیشه و سیره امام خمینی(ره) اگر در حد آثار مکتوب و بیانات ایشان متوقف می شد قطعا قادر به این همه تاثیر گذاری شگرف و زنده کردن معنویت و دینداری در جهان نبود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کرده اند این انقلاب در هیچ جای دنیا بی نام خمینی شناخته شده نیست، افزود: حرکت حضرت امام خمینی(ره) را باید در جهت نبرد دو جبهه حق علیه باطل و درگیری دائمی آن ها ملاحظه کرد.

سرهنگ فخرل تصریح کرد: اندیشه و سیره حضرت امام تأثیر عمیق معنوی بر افراد و آحاد جامعه در قالب انقلاب اسلامی داشته است.

وی یادآوری کرد: آنچه که در هشت سال دفاع مقدس واژه مقدس و عشق به شهادت را تبلور داد و ارزشهای معنوی مورد توجه قرار گرفت عشق به امام خوبی ها بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تاکید کرد: در این برهه از زمان وظیفه سپاه اشنا نمودن نسل حاضر با افکار امام است و یکی از راههای آن نیز اعزام به مرقد  روح الله است.

سرهنگ فخرل همچنین اعلام کرد: امسال با توجه به ایام ماه رمضان در سطح شهرستان اردستان زائران با شش دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر اعزام می شوند.

انتهای پیام / کد خبر29953

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار