جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شهردار اردستان:

ایجاد جاده سلامت در اردستان/ آغاز عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی به محض دریافت قیر مصوب

شهردار اردستان، گفت: با مساعدت نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی مقدار یک هزار تن قیر برای شهرداری تصویب شده که در صورت دریافت، عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی انجام خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز محسن حیدری شامگاه سه شنبه در نشست خبری در شهرداری اردستان اظهار کرد: شهرداری یک نهاد اجتماعی، عمومی و خودکفا است بدین معنی که با مشارکت مردم و تعاملات اجتماعی شکل می گیرد.

وی افزود: پیشرفت توسعه هم در یک نگاه اجتماعی شکل می گیرد و پیگیری مقوله تو سعه از وظایف شهرداری است.

شهردار اردستان گفت: وقتی نگاه اجتماعی به شهر پیدا می شود، مفهوم نحوه توسعه فراگیر خواهد شد و توسعه خود یک مقوله فرهنگی بوده که آمیخته با فرهنگ جامعه است که اگر فرهنگ توسعه همه گیر باشد پیشرفت و تعالی انجام خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه مشکل توسعه در اردستان اشتغال و آب نیست بلکه نحوه تعاملات اجتماعی و خاص همگانی است، تصریح کرد: در این شهر باید مقوله گروه گرایی، حزب گرایی بدون تفکر در راستای ضد توسعه رخت بر بندد.

وی تاکید کرد: باید خبرنگاران این شهر برای دفاع همه جانبه شهروندی آموزش دیده و بزرگان، مسئولان، آحاد مردم بخواهند تا توسعه انجام شود و باید حزب و جناح قربانی توسعه شود.

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: وقتی زیر ساخت در اردستان موجود بوده ولی توسعه انجام نمی شود یعنی عرصه و شرایط سخت خود ساخته است و ما وارد یک خود تحریمی شده ایم و تعاملات اجتماعی و فرهنگ شهر نشینی وجامعه پذیری دچار مشکل شده است.

حیدری با اشاره به این موضوع که شهرداری برای رسیدن به اهداف تعیین شده نگاهی تعاملانه و دو سوی به مردم و شورای شهر دارد که برخواسته از این مردم است افزود: ۸۱ سال از عمر شهرداری اردستان می گذرد و هنوز برای اجرای طرح ها از خود کارگاهی ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: پارک حافظ اردستان با اعتبار۳میلیارد ریالی در حال بهره برداری بوده و پارک پردیسان با برآورد ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده و پیشرفت قابل ملاحظه ای را داشته است.

شهردار اردستان با اشاره به بدهی ۱۵ میلیارد ریالی آسفالت این شهرداری در گذشته اعلام کرد: با مساعدت نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی مقدار ۱۰۰۰ تن قیر برای شهرداری تصویب شده که در صورت دریافت، عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی انجام خواهد شد.

حیدری از اجرایی شدن جاده سلامت در اردستان خبر داد که موضوع آزاد سازی زمین آن در حال پیگیری است.

وی یادآوری کرد: شهرداری اردستان ۴۲ میلیارد و ۵۰۰میلیارد ریال بدهی قبلی داشته که ۲۵ میلیارد ریال هم بدهی دولتی داشته است و در واقع بودجه تحویلی به شهرداری ۶۰ میلیارد ریال و بدهی ها ۷۰ میلیارد ریال بوده است.

شهردار اردستان همچنین از طرح های بازآفرینی در اردستان خبر داد که پروژه اطراف مسجد جامع اردستان با بودجه ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شده و ادارات برای طرح زحمت می کشند و مشکلاتی را هم دارند، اما همدلی کم است.

انتهای پیام / کد خبر30056

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار