سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی:

یادواره شهدای هفتم تیر با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات در اردستان برگزار می شود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: یادواره شهدای هفتم تیر هر ساله با سخنرانان مهم کشوری برگزار می شود که امسال هم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمان شهر اردستان خواهد بود.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم هفتم تیر بمناسبت شهادت شهید بهشتی و نماینده شهید اردستان در فرمانداری اظهار کرد: شهید بهشتی می تواند یک الگوی خوب شخصیتی برای همه ما باشد.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی وقتی از تخریب شخصیتی شهید بهشتی نتیجه ای نگرفتند در تاریخ هفتم تیر سال ۶۰ نسبت به حذف فیزیکی این شخصیت برجسته دست زدند که فاجعه هفتم تیر در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در حادثه هفتم تیر اولین نماینده مردم اردستان هم به شهادت رسیده اند هر ساله در اردستان یادواره شهدای هفتم تیر با شکوه خاصی برگزار می گردد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه در حادثه هفتم تیر دو نفر دیگر بنامهای شهید تفویضی و بخشایش از منطقه اردستان نیز حضور داشته اند، تصریح کرد: به همین مناسبت مراسمی در شامگاه هفتم تیر در شهر زواره نیز برگزار می شود.

وی تاکید کرد: یادواره شهدای هفتم تیر هر ساله با سخنرانان مهم کشوری برگزار می شود که امسال هم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمان شهر اردستان خواهد بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای هفتم تیر اردستان در تاریخ ششم تیر  و همزمان با نماز مغرب و عشاء  با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی و استانی در مسجد جامع اردستان برگزار می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه آذری جهرمی یکی از جوان ترین وزرای بعد از انقلاب بوده و دولت هم در اعتبار بخشی به جوانان انقلابی رویکر درستی دارد، جلسه گفتگوی صمیمی با حضور جوانان منطقه اردستان و ایشان تدارک دیده شده است.

حادثه هفتم تیر عمق خباثت دشمنان اسلام را مشخص کرد

حمیدرضا تاملی در ادامه این جلسه اظهار کرد: همه مردم و مسئولان شهرستان باید در پاسداشت مراسمات منطقه ای از خود نوآوری داشته باشند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه  باید به مراسم هفتم تیر یک نگاه ویژه شود افزود: نگاهی که مسئولان دارند باید یک نگاه جدید و جدای از برنامه های سال های گذشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اصل رویداد هفتم تیر باید مورد توجه همه قرار بگیرد و توجه داشته باشیم که  به فاصله دوسال از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقاتی در کشور رقم می خورد که مجموعا تعداد زیادی از مدیران ارشد کشور به شهادت می رسند.

تأملی گفت: می توان این حادثه را از دو منظر به آن نگاه کرد، یکی  بر ملا کردن عمق خباثت دشمن که در چهل سال گذشته استکبار جهانی با انقلاب اسلامی داشته است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: فراموش نکنید در طول زمان که به جلو حرکت می کنیم  از عقبه کار غافل نشویم و در شرایط جدیدی که رئیس جمهور جدید آمریکا با عقاید متفاوتی با دنیا برخورد می کند و مشکلات جدیدی را در ادامه دشمنی هایش داشت مراقب باشیم.

وی تأکید کرد: مراسماتی همچون هفتم تیر یک فرصت طلایی است که می توانیم به نسل جدید انقلاب بشناسانیم که این نظام چگونه به این مرحله رسیده است.

انتهای پیام / کد خبر30188

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار