جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس:

بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید بهشتی اردستان راه‌اندازی می‌شود/ دریافت مجوز کارخانه تولید دارو در اردستان

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن جهت بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان و راه اندازی این دستگاه نیازمند احداث ساختمان است که در این زمینه خیر نیک اندیشی اعلام امادگی کرده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفتگو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از مبلغ ۴۵ میلیارد ریال معوقات بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان از سازمان تامین اجتماعی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از این معوقات اختصاص و جذب شده است.

وی افزود: با برگزاری جلسه با وزیر بهداشت و دستور کمک نقدی ۱۰ میلیارد ریالی به شبکه بهداشت و درمان اردستان و با دستور مساعد مقام وزارت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای هتلینگ بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان و یک دستگاه آمبولانس اختصاص داده شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: کمبود نیرو در بیمارستان و شبکه بهداشت اردستان با توجه به بازنشستگی افراد و عدم جایگزینی نیروی لازم، درخواست اختصاص ۲۵ نیرو با نظر مساعد مقام وزارت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داده شده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید کرد: اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان و راه اندازی این دستگاه نیازمند احداث ساختمان است که در این زمینه خیر نیک اندیشی اعلام امادگی کرده کف پس از تکمیل ساختمان بخش سی تی اسکن بیمارستان نیر راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: درخواست احداث یک کارخانه تولید دارو توسط بخش خصوصی در اردستان را شاهد بوده ایم که احداث کارخانه تولید دارو نیازمند موافقت وزارت بهداشت است و در این زمینه مکاتبه لازم جهت دادن مجوز تولید دارو و احداث کارخانه صورت گرفته است.

انتهای پیام / کد خبر30289

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار