سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

دشمن همچنان با تحریم و تهدید در نقشه های مختلف دست و پا می زند

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دشمن همچنان با تحریم و تهدید هنوز در نقشه های مختلف دست و پا می زند، گفت: ۲۳ تیر ۱۳۷۸،دشمن نقشه های بسیاری کشیده بود تا کار نظام را یکسره کند؛ اما با خنثی شدن آن در سال ۱۳۸۸، نقشه ای جدید برملا کرد و رسوا شد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع اظهار کرد: در۲۱ تیر سال یکهزار و ۳۱۵ مردم مشهد در مسجد گوهرشاد به هدیه پلید روزگار رضا خان که کشف حجاب بود نه گفتند که این روز در تقویم کشورمان به روز عفاف و حجاب ماندگار شد

وی افزود: با جنگ نرم دشمن همه جوانان در معرض این میکروب خطرناک برهنگی قرار گرفته اند تا  خود را برهنه کنند بدون در نظر گرفتن حکم الهی و بدون در نظر گرفتن جایگاه عفاف و حجاب، که باید از اینگونه مسائل جلوگیری کرد.

امام جمعه اردستان گفت: توطئه هایی که از اول انقلاب شکل گرفته است و تا الان جریان دارد و به شکل های مختلف خود را نشان می دهد که یکی از آنها کودتای شهید نوژه بود که کودتای دشمن خنثی شد.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه ۲۳تیر ۷۸ دشمن نقشه ها کشیده بود تا کار نظام را یکسره کند که با خنثی شدن آن در سال ۸۸ نقشه ای جدید را کشیدند، تصریح کرد: اما دشمن همچنان با تحریم و تهدید هنوز در نقشه های مختلف دست و پا می زنند.

وی تاکید کرد: ترامپ تهدید کرده که شرکای ما از ایران نفت نخرند که جواب این گستاخی را رئیس جمهور بصورت زیرکانه دادند و حمایت سردار سلیمانی و فرمانده سپاه تحسین برانگیز بود.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص گستاخی های دشمن گفته اند  دو گزینه داریم یکی تسلیم و دیگری ایستادگی که ملت ما دومی را انتخاب کرده و آن را از امام خود آموخته است.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: شهادت امام صادق(ع) به جهت اهمیت آن تعطیل عمومی اعلام شده است و بسیار به جا است تا در شب شهادت و روز شهادت برنامه هایی را داشته باشیم.

وی افزود: از نیروی انتظامی تشکر می شود  که دغدغه فکری را از جامعه ما دور کرده  و آن دستگیری سارق هایی بوده که امنیت را از مردم سلب کرده بودند و آنان را در یکی از استانهای کشور دستگیر که به  ۴۴ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

انتهای پیام / کد خبر30298

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار